środa, 23 stycznia 2013

Blogowa zabawa



Witajcie:) Dzisiaj będzie niekosmetycznie:) Zostałam otagowana przez Lusię, za co bardzo jej dziękuję.
Każda nominowana osoba powinna:
* podziękować nominującemu na jego blogu,
* pokazać nagrodę The Versatile Blogger u siebie,
* ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie,
* nominować 10 blogów, które jej zdaniem na to zasługują,
* poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.

Tak więc - zaczynamy! :)
7 faktów o mnie

1. Mam alergię na środki piorąco-czyszczące.
2. Lubię rozwiązywać krzyżówki.
3. Nie mam prawa jazdy i utrudnia mi to życie.
4. Nie lubię śledzi i mizerii. Robię je tylko dla najbliższych.
5. Codziennie jem słodycze.
6. Mam obsesję na punkcie torebek.

7. Urodziłam się za czasów PRL.


Do zabawy zapraszam te osoby, które mają na to ochotę :)



 Jeszcze jedna informacja - biorę udział w rozdaniu:

http://kosmetyczneale.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-rozdanie.html 

  

6 komentarzy:

  1. 4,5,7 to nasze wspólne cechy hihi :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Punkt 6 strzał w dziesiątkę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. O a o mnie punkt nr 5 :) Też w końcu muszę odpowiedzieć na zabawę :)

    OdpowiedzUsuń