poniedziałek, 28 stycznia 2013

Delikatna emulsja

Moje kolejne odkrycie kosmetyczne z Biedronki toemulsja do higieny intymnej Intimea. Wczesniej miałam żel i dość dobrze się sprawdził, wiec postanowiłam przekonać się czy emulsja będzie równie dobrym produktem.
Miękkie plastikowe opakowanie.
Emulsja ma bardzo ładny zapach i przyjemną,  gęstą i kremową konsystencję.
Jest wydajna, co przy jego niskiej cenie jest dodatkowym powodem do dokonania kolejnego zakupu.
Łagodnie myje i bardzo dobrze odświeża. Pieni się doskonale, co ułatwia mycie okolic intymnych.
Daje uczucie świeżości i łagodzi stany zapalne.
Posiada właściwości ochronne, więc chroni też przed podrażnieniami czy otarciami.
Jedyną rzeczą, która mi przeszkadza jest zamknięcie, wolałabym aby produkt został umieszczony w pojemniku z dozownikiem.
Kosztuje niecałe 4 złote.

  Skład:

Druga wersja, także dostępna w Biedronce, opisana tutaj:
http://melatestuje.blogspot.com/2013/01/agodna-pielegnacja-intymna.html

 

16 komentarzy:

  1. ooo, ładne opakowanie, nie miałam jej, jestem wierna Jeleniowi hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nom szkoda, że brak dozownika - wygodniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jej, ale widzę, że warto wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet warto, za tak nie wygórowaną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o niej dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też słyszałam wiele dobrego na jej temat, ale osobiście nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam, cena jest rzeczywiście niska a płyn jak dla mnie nie jest zły.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie , że napisałaś o tym płynie chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Biedronce takie cuda się znajdują ?
    Czas wybrać się na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może w następnym miesiącu ją kupie :D! Chyba warto sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety ni mogę eksperymentować z tego typu preparatami, więc tej emulsji nie testowałam, ale polecam Ziaję z wit. C - świetna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tej emulsji , ale z chęcią sprawdzę jak działa ; )

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja mam aktualnie firmy Venus :)

    OdpowiedzUsuń