piątek, 11 stycznia 2013

Herbaty, które obecnie mam w domu

Herbaty, które obecnie mam w domu




 W Rossmannie kupiłam trzy widoczne na zdjęciu. Kosztują w granicach 4-5 złotych.  Pu-Erh mi w ogóle nie smakuje i na pewno już nie kupię. Jest bardzo mocna i gorzka.

Posmakował mi Rooibos, a jeszcze bardziej wieloowocowa herbata z żyrafą na opakowaniu.

Zaletą tych herbat jest to, że każda saszetka jest osobno zapakowana w papierek. Nie wietrzeje po otwarciu opakowania.


Zioła w saszetkach kupuję w aptece. Mięta ułatwia trawienie, szałwia pomaga przy nadmiernej potliwości i bólu gardła.

 Bardzo dobra jest herbata Babcia Jagoda o smaku gruszki. Niezwykle aromatyczna i esencjonalna. 


W Biedronce kupiłam Intensiteę Czarna Porzeczka i Aronia. Jest dość smaczna, ale nie następnym razem planuję kupić inne smaki, bo widziałam, że wybór jest duży, a bardzo lubię herbaty owocowe.
Jestem bardzo ciekawa jakie są Wasze ulubione herbaty? Co smacznego i niedrogiego polecacie?

25 komentarzy:

  1. Mnie smakuje owocowa z Biedronki. O dziwo całkiem smaczna i niedroga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Pu-Erh polecam z BioActive (z cytryną) lub od Liptona (citrus-guarana). Kiedyś piłam obie litrami.

      Usuń
  2. moja ulubioną jest wiśniowa , ale nie pamietam firmy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Apetycznie wyglądają ,ta "Babciajagoda " mnie kusi aby zakupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Babcię Jagodę mogę pić litrami :)
    A tę czarną porzeczkę z Biedronki uwielbia moje dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych herbat :) Ja zwykle piję Earl Grey, ale różnych firm.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile herbatek, ja gustuje w smakowych Liptonkach, a najbardziej w takich na wagę sypanych:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawy przegląd herbat, warto wiedzieć takie rzeczy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. zapytam się jako laiczka całkowita- czy one różnią się aż tak smakiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiałam limitowaną edycję herbaty Irving.. w takim fioletowym opakowaniu, smak typowo zimowy. Niestety już jej nie ma w sklepach :(

    OdpowiedzUsuń
  10. biała i zielona herbatka- zielona może być Big Aktiv, biała Lipton - uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Lipton o smaku owoców tropikalnych jest całkiem dobra :D
    a najbardziej lubię herbatę zieloną truskawki w śmietanie, ale kupuje ją na wagę w sklepiku z herbatami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię owocowe herbaty firmy Danvill ( dostępne w Polo Market ). Moja ulubiona - żurawinowa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a te biedronkowe tez pijam ale wolę te po 3,50 w takim foliowym opakowaniu. np. dzika róża z maliną

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja piję tylko zieloną herbatę, ale nieekspresową. ;)
    Nominowałam Cię! ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. ja często lubie wypic sobie mietkę z herbapolu bo chyba najlepsza z tych które piłem

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wszelkie owocówki, choć i tak najlepsza jest chyba zwykła mięta z dodatkiem cytryny.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spore zbiory:) W mojej szafce głównie ziołowe herbatki i zielone:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię próbować nowych herbat szczególnie zielonych i z cytrynką.:D
    Obserwuję sobie też Twojego drugiego bloga.:D
    Interesująco tutaj.:P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja lubię herbatę malinowo-żurawinową z Herbapolu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam herbaty, mogłabym je pić bez przerwy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam czarną porzeczkę, a herbaty o smaku gruszki jeszcze nie piłam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam herbatę żurawinowa:))
    tez lubię jak każda saszetka jest osobno zapakowana:))
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń