piątek, 4 stycznia 2013

Jak wiśni kwiat

Na początku grudnia kupiłam u konsultantki Avonu zestaw Naturals Kwiat Wiśni składający się z trzech kosmetyków:
1. żelu pod prysznic
2. mgiełki do ciała
3. balsamu do ciała
Zapłaciłam za niego w promocyjnej cenie niecałe 15 złotych.


Produkty mają bardzo ładne opakowania. Są w jednak
Są prześwitujące, więc dokładnie widzimy ile kosmetyku nam zostało.
Zamknięcia mają w formę zatyczek lub atomizera, co jest bardzo wygodne.


Mgiełka przyjemnie odświeża ciało, delikatnie nawilża i wygładza. Jest bardzo wydajna. Wygodny atomizer sprawia, że wystarczy rozpylić na ciało z odpowiedniej odległości.
Balsam jest dość rzadki, ma lekką konsystencję, ale dzięki temu dobrze się rozprowadza. Należy tylko uważać, żeby nie wylał się nam, bo ma tendencję do ściekania. Wchłania się szybko i nie pozostawia tłustej warstwy. Nawilża i wygładza skórę.
Żel już się skończył, wystarczyło go za zaledwie kilka użyć. Żelu nie polecam, bo jest mało wydajny i wydaje się wysuszać skórę.

21 komentarzy:

  1. tez czesto kupuje w avonie kosmetyki, nastepnym razem zwrócę uwage na te :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladny zapach, jednak z naturals'ow najbardziej podoba mi sie granat i mango :)

    OdpowiedzUsuń
  3. po mgiełce skóra ma chemiczny smak, bez pocałunków musi się obyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, już dawno nie miałam nic z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam praktycznie w ogóle dostępu do tej firmy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś był szał na Avon teraz to chyba już powoli mija...

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo masz dwa blogi? dopiero teraz się zorientowałam :)
    a tych produktów nie miałam, ogólnie bardzo mało u mnie avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie :)

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-bizuteria-artystyczna-izabela.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam taki zestaw jaśminowy:) Bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam mgiełki tej firmy; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Czasami uda mi się coś zamówić w Avon, a teraz kusisz mnie ta mgiełka i ten zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mgiełka - brzmi prawie magicznie i zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  13. jak ja lubię ten zestaw :) co, jak co, ale żele AVON ma świetne :) balsam też daje radę :) szampon tez fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś dużo kupowałam mgiełek z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja za kosmetykami tej firmy nie przepadam, ale tylko dlatego, że zawsze mi uczulenie po nich wyskakiwało:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytam z ciekawością, bo nie mam zbyt wielu doświadczeń z Avonem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mgiełka cudownie pachnie, ale to raczej kosmetyk na lato.

    PS. Obserwuję, nie wiem, czemu dopiero teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mnie też kiedyś uczuliło po Avonie, ale zapamiętałam jeszcze, że bardzo mi się podobały zapachy ich żeli i balsamów

    OdpowiedzUsuń
  19. dawno, dawno temu kupowałam te serie - zawsze ładnie pachniały, ale poza zapachem tam nic specjalnego nie było.... Także już nie kupuję w Avonie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię tą serię, ale coraz rzadziej ją kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ja je uwielbiam!!! zwłaszcza latem;)

    OdpowiedzUsuń