środa, 9 stycznia 2013

Kąpiel w soli

Mieszkam naprzeciwko Biedronki i często robię zakupy w tym sklepie. Czasem zastanawiałam się nad zakupem kosmetyków BeBeauty, ale jakoś byłam sceptycznie nastawiona i wątpiłam w ich jakość. Dopiero wpisy na licznych blogach przekonały mnie, że warto spróbować, przynajmniej niektórych z nich.
Bardzo lubię wylegiwac się w wannie pełnej pachnącego płynu lub soli do kąpieli, dlatego najpierw zdecydowałam się na sól regenerującą z solą morską i algami.
Sól kosztuje bodajże 3,60 zł.

 Piękne opakowanie i cudny kolor kryształków przykuwają wzrok.

 Kąpiel z dodatkiem tej soli oceniałabym na 4 z plusem. Przyjemny zapach i świetny relaks, ale już po tym jak sól dostatecznie się rozpuści, na co, niestety, trzeba trochę poczekać. Kryształki zabarwiają wodę na piękny lazurowy kolor . Po kąpieli czułam się wypoczęta i zrelaksowana. Efektu regeneracyjnego po pierwszym razie nie zauważyłam.
Myślę, że spróbuję jeszcze innych rodzajów, bowiem wybór jest spory. Widziałam jeszcze sól BeBeauty w kolorze żółtym i zielonym, ale zapomniałam jakie to wersje zapachowe...
W każdym razie korzystna cena, ładne i wygodne opakowanie oraz uprzyjemnienie chwil spędzonych w łazience przekonują mnie do zakupu kolejnych opakowań. Polecam.

23 komentarze:

  1. A nie próbowałam, bo ja zawsze tak szybko mycie, szybko płukanie itp, bo mały mi skwierczy pod drzwiami łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tej serii mam sól o zapachu mleka i miodu. Jednakże chwilowo stoi nieużywana, bo w mieszkaniu mam tylko prysznic ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam ze sole z tej serii są baaardzo dobre, wiec moze warto sprobowac ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Żebym ja miała Biedronkę naprzeciwko, oj bym non stop coś kupowała. A Rossmanna lub SP? Może i dobrze, że nie ma ich w moim pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę odwiedzić Biedronke :D obserwuję i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam, że jest dobra ta sól:) a Ty jesteś kolejną osobą, która to potwierdza:)
    u mnie jednak przeważa prysznic nad wanną, więc raczej nie nabywam takich produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  7. jak zużyję swoje kąpielowe zapasy to chętnie wypróbuję tę sól :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wypróbowałabym, ale nie mam wanny :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ Ci dobrze z tą Biedronką pod nosem ;) a solne kąpiele bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy jej jeszcze nie miałam ale już wiele razy się do niej przymierzałam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam biedronkowe sole :) wypróbowałam chyba wszystkie kolory :) aż zachciało mi się domowego spa :DD

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie miałam zaufania do ich kosmetyków, ale po tym co się naczytałam o zaletach ich płynu micelarnego, to chyba się zdecyduję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Biedronka nie jest moim ulubionym sklepem z racji tego że kiedyś kupiłam tam ryż, po ugotowaniu był niezjadalny i nawet gołębie nie miały na niego ochoty, ale kiedyś dawno dawno podczas jakiego wyjazdu przypadkowo ponieważ potrzebowałam zakupiłam w Biedronce mydełko w płynie do ciała, nie pamiętam nazwy ale byłam bardzoooo zadowolona, pachnące, delikatne i bardzo wydajne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda zachęcająco :) ładny koloreek.
    zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam tę sól. tez ją u siebie recenzowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też często kupuję w Biedronce, ale na wylegiwanie się w wannie niestety nie mam czasu :( u mnie tylko szybki prysznic...

    OdpowiedzUsuń
  17. One na serio są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kąpiele, ależ brakuje mi wanny, prysznic to nie to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam tę sól i ładnie, świeżo pachnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam tę sól:) W ogole teraz te sole zmieniły troche opakowanie i są też nowe rodzaje:) Polecam trawę cytrynową:)

    http://box-with-colours.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tej soli nie miałam :) Aktualnie zakochałam się w mandarynce :)

    OdpowiedzUsuń