poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nawilżane chusteczki

Dzisiaj pokażę jakich chusteczek dla dzieci już nie kupię.

Produkty Babydream można kupić w drogerii Rossmann. Są niedrogie i część z nich mogłabym polecić. Niestety, do tych polecanych nie należą chusteczki nawilżane w kolorze różowym.

Różowe - Extrasensitive
Nie są dostatecznie nasączone i bardzo szybko wysychają. Nie kupię już nigdy, szkoda nerwów. Do jednorazowego użytku stosowałam po 8-10 sztuk, gdyż są niezbyt dobrze nasączone płynem oczyszczającym.
O wiele lepsza jest wersja niebieska - mit Aloe Vera
Bez barwników i alkoholu. Z dodatkiem rumianku i aloesu, które łagodzą podrażnienia. Ph neutralne dla skóry. Często trzymamy w samochodzie, przydają się podczas podróży.
2,19 za 30 sztuk, 4,49 zł. za 80 sztuk



Są dość wilgotne i dobrze oczyszczają.
Niby tak sama marka, a różnica zauważalna już po pierwszym zastosowaniu chusteczek.
Długi termin przydatności.
Podoba mi się, że jest wersja z 30 lub 80 chusteczkami. Na spacer z dzieckiem czy wizytę u znajomych poręczniej zabrać mniejsze opakowanie.

19 komentarzy:

  1. Nie używałam tych chusteczek. Używamy Huggies.

    OdpowiedzUsuń
  2. JEDNAK OD ZAWSZE STAWIAM NA PAMPERS, JAKOS ONE MI NAJBARDZIEJ PASUJĄ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też raz kupiłam i nie polecam. Wolę Dada z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. My nie byliśmy nigdy wybredni, ale tych chusteczek nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ciekawa jestem, jak się u Ciebie sprawdzą te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja używam dziecięcych wipesów do usuwania plam, są rewelacyjne i to każde, niezależnie od firmy. Jeśli nie znasz tego triku, nie wyrzucaj tych, lecz spożytkuj właśnie w ten sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te pierwsze miałam i zgadzam się z tobą, a tych drugich jeszcze nie miałam okazji wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też nigdy ich nie używałam, ale ja mam już swój ideał więc skończyłam eksperymentowanie w tej dziedzinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubie te rozowe wlasnie :) s najlepiej zasaczone sa chusteczki johnson na moim blogu jest cos wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja używam takich nawilżonych chusteczek do demakijażu.:D
    W takim razie z tej firmy będę omijać.:p

    OdpowiedzUsuń
  11. używam czasami, ale hitu nie robią
    u nas sprawdzają się chusteczki cleanic junior -świetnie niwelują wszelkie podrażnienia

    OdpowiedzUsuń
  12. używałam czasem tych różowych,jak dla mnie bardzo sa kiepskie:zapach okropny,dziwnie sie zwijaly w kontakcie ze skórą :( !
    obserwuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja kupuję na zmianę te lub te, zależy które akurat są dostępne :)
    obydwie wersje mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj to ja z bloga . http://przetestujewszystko.bloog.pl/ . Mam nowy blog . http://recenzje-z-melisa.blogspot.com/ zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  15. ja używam niebieskich i mogę je polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam tych chusteczek (obydwu rodzai-jaki uda mi się kupić) i raczej nie zdarzyło mi się na nie narzekać...może raz trafiła mi się taka partia (opakowanie była jak mówisz z mało nawilżonymi chusteczkami)ale i przy pampersach często się takie opakowanie zdarza. Kusząca jest przede wszystkim cena i ilość sztuk w opakowaniu.Ważne że nie uczulają malca...przynajmniej mojego i nie mają drażniącego zapachu.Ja nie mam zastrzeżeń:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używałam ani tych niebieskich ani tych różówych chusteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja różowe chusteczki kupiłam tylko raz i były tragiczne. Za to niebieskie sa wspaniałe. Do tej pory je kupuje, świetnie się sprawdzają np na spacerach do wycierania rąk

    OdpowiedzUsuń