poniedziałek, 25 lutego 2013

3 w 1 - płyn do wszystkiego?

Łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1 może zainteresować ze względu na wszechstronne zastosowanie. Myjemy nim zarówno ciało jak i włosy, więc jest to wygodna forma stosowania podczas mycia dziecka.
Ale czy rzeczywiście płyn jest wart wysokiej oceny?
Jeśli chodzi o pielęgnację - nie powoduje alergii, jest łagodny, dobrze radzi sobie z zabrudzeniami, pozostawia skórę gładką i miękką. Nie podrażnia delikatnej skóry, z powodzeniem może być stosowany także przez dorosłych mających wrażliwą skórę.
 
Zapach ładny, jakby z nutą ziołową, typowy dla pielegnacji skóry maluchów. Konsystencja płynu jest bardzo przyjemna. Jest to gesty prześwitujący żel. Bardzo wydajny. Dość dobrze się pieni, ale jeśli chodzi o włosy, to niestety, słabo się spłukuje i co najgorsze plącze włosy. Bardzo trudno rozczesać, co przy małym dziecku powoduje płacz i zniechęcenie. Z tego właśnie powodu nie kupię już tego produktu.
 Skład:
Za opakowanie 500 ml zapłaciłam w Rossmannie około 18 złotych. Cena jest więc niewygórowana.

9 komentarzy:

  1. U nas się nie sprawdził i szczypał w oczy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym zapomniałam wspomnieć. szczypie w oczy :(

      Usuń
  2. miałam ale specjalnie jakoś mnie nie zaskoczył ale, że moja starsza ma suchą skórę a młodsza azs jeden raz wystarczył i nie wrócimy do niego

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Widziałam, że zainteresował Cie mój breloczek, można go sobie zmówić tutaj: http://www.mt1033.pl/zamow.html za darmo :) jest to akcja katolicka wspierana przez ludzi dobrej woli, którzy sponsorują rozsyłanie breloczków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj, chyba teraz cena to 5 zł :( Ja zamawiałam swój bardzo dawno temu, wtedy był bezpłatny. Szkoda. Najwidoczniej nie mają sponsorów :(

      Usuń
  4. mi dodatkowo przyspieszył przetłuszczanie włosów, chociaż na plus jest, że dobrze oleje zmywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby są bardzo delikatne, ale mnie nawet szampon z tej firmy uczulił:P

    OdpowiedzUsuń