sobota, 9 lutego 2013

Mini przegląd mydełkowy



Postanowiłam zrobić mini przegląd mydełek dla dzieci, które akurat mam w domu i których używamy.
Wszystkie idealnie nadają się do mycia dla dzieci i dorosłych mających wrażliwą skórę.

Biały Jeleń i Babydream - po 100g.
Bambino - 90g. ( dopiero dziś zauważyłam, że jest mniejsze wagowo od innych mydeł :P)

Ceny w granicach 1,50 - 2,50 ( bez fanaberii )
Babydream do kupienia w Rossmannie, pozostałe w różnych drogeriach.


Bebydream oraz Bambino mają przyjemny zapach, charakterystyczny dla kosmetyków dziecięcych. Bardzo dobrze się pienią i skutecznie myją. Są dość wydajne, wystarczy kilka razy potrzeć gąbkę, aby umyć całe ciało.


Mydło Biały Jeleń także dobrze się spisuje podczas mycia, ale ... ma zapach typowy dla produktów naturalnych, jest bardzo miękkie i szybko się zużywa. Wystarczy zostawić mokre, a od razu rozmięka.
Jest za to antyalergiczne i nie wywołuje żadnych podrażnień, nie uczula.

A Wy jakie mydła dla dzieci polecacie?

11 komentarzy:

  1. Polecam z J&J z serii BedTime zapach ma obłędny! tylko u mnie w miescie dostepny w jednym miejscu. bambino bardzo lubie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. w sumie nie używam mydeł w kostce, chyba ze glicerynowe zapachowe. Z dzieciecych to bambino tylko, poniewaz dream nie lubie, a Jeleń... nie pachnie atrakcyjnie )

    OdpowiedzUsuń
  3. JA CAŁY CZAS OD POCZĄTKU UŻYWAM TYLKO BAMBINO. WYDAJE MI SIĘ,ZE DLA DZIECI NAJLEPSZE SĄ ZWYKŁE, NAJPROSTSZE I W MIARE NIE DROGIE ROZWIĄZANIA. MAM CAŁA SERIE KOSMETYKÓW BAMBINO DLA CORCI I JESTEM ZADOWOLONA-NIGDY NIC JEJ SIĘ NIE DZIAŁO.

    OdpowiedzUsuń
  4. My nie używamy mydeł w kostce. W kąpieli Nivea szampon i płyn 2w1, a w ciągu dnia mydło w płynie (w tej chwili Isana). Córcia nie ma po nim żadnej alergii. Ale Bambino lubię, gdyby było w wersji płynnej, na pewno bym kupowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham mydełka bambino!, innych nie używam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na początku jak mały miał uczulenie na Johnson & Johnson miałam pod ręką mydełko Bambiono. Jest dobre, sprawdzone i w świetnej cenie.
    Dziękuję za komentarze i obserwowanie. Oczywiście też dodaje do obserwowanych. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam ogromny sentyment do Bambino, ponieważ moja mama zawsze mi je kupowała, jak byłam mała;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja lubię mydełka z Palmolive lub z Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja używałam mydełek babydream i bambino.

    W ogóle cała kolekcja babydream jest świetna. Moje córcie nie miały na nie żadnego uczulenia. Kupowałam chusteczki nawilżone, mydło, szampon, kremy, oliwki, puderki no i oczywiście pieluchy jednorazowe. Moja ocena dla babydream to 10/10

    OdpowiedzUsuń