czwartek, 21 lutego 2013

Nawilżenie zimową porą


Balsam do ciała Joanny z serii z apteczki babuni otrzymałam z rozdania u Angelisi.
Jest to balsam przeznaczony do skóry normalnej i suchej, ma przede wszystkim działanie nawilżające. Pomyślałam, że to coś w sam raz dla mnie, bo odkąd w blogu grzeją kaloryfery, obserwuję, że skóra staje się sucha i nadwrażliwa.
Bardzo podoba mi się sposób aplikacji kosmetyku. Uwielbiam wprost produkty z pompką, bo są według mnie bardzo higieniczne, a także wydajne, gdyż wyciskamy taką ilość jaka jest nam w danym momencie potrzebna.
Konsystencja bardzo lekka i mam wrażenie, że w kontakcie ze skórą staje się dość wodnista, dlatego najlepiej szybko wetrzeć w skórę. Wchłania się szybko, nie brudzi ubrań.
Pachnie przepięknie. Trochę się obawiałam, że zapach jaśminowy będzie zbyt intensywny, ale okazało się, że jest delikatny.
Kosmetyk dobrze nawilża, pozostawiając na skórze przyjemny zapach. ciało robi się delikatniejsze i gładsze. Bardzo mi odpowiada ten produkt. Polecam do codziennego stosowania.
Z tej serii są dostępne także inne balsamy, więc nikt nie powinien mieć problemu z dobraniem kosmetyku do potrzeb swojej skóry.

17 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki Joanny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masła z apteczki babuni są po prostu cudne, muszę kiedyś wypróbować ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że balsam przypadł Ci do gustu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ogóle cieszę się, że ktoś te pompki wymyślił. Kochana wstyd się przyznać, ale dopiero teraz Cię zaczęłam obserwować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej późno niż wcale ;) Witaj :)

      Usuń
  5. nie miałam mod Babuni balsamu ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Dokładnie, u mnie też zaczęły się problemy z przesuszoną skórą.Joanna m świetne kosmetyki w dobrych cenach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam, ale z chęcią bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie kosmetyki od Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam pełno balsamów, nie wiem kiedy je wykorzystam... Należę do tych leniwców, co ciężko im nabalsamować ciało:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tego balsamu i raczej prędko go nie kupię - mam za dużo zapasów :)

    OdpowiedzUsuń