sobota, 23 lutego 2013

Odświeżenie i wygładzenie

Moje kosmetyczne odkrycie ostatnich tygodni to szampon do włosów normalnych szybko przetłuszczających się firmy Garnier. W sezonie zimowym mam z tym problem, bo noszenie nakrycia głowy niezbyt dobrze robi moim włosom.
Ładna butelka w kolorze zieleni kojarzy się z wiosną i słońcem.
Szampon świetnie się pieni, dobrze spłukuje.Nie plącze włosów, które po umyciu i wysuszeniu są gładkie, miękkie i pięknie pachną.
Konsystencja niezbyt gęsta, ale bardzo kremowa.
Bardzo podoba mi się zatyczka. Niby jest na typowy klik, ale ma na końcu plastikową kuleczkę, dzięki której nie połamiemy sobie paznokci. Niby nic wielkiego, ale bardzo pomysłowe rozwiązanie.
Polecam ten szampon do codziennego mycia. Nie tylko dobrze oczyszcza, ale też skutecznie wygładza włosy.
W Naturze kosztował około 10-11 złotych, opakowanie 400 ml.

Znacie jakieś ciekawe produkty Garniera?


21 komentarzy:

  1. Lubię ten szampon - moje włosy też i bardzo ładnie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jakos nie jestem przekonana do Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie lubię, kiedyś był zdecydowanie lepszy...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również jestem zwolenniczką szamponów z Garniera przede wszystkim za śliczny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja obecnie stosuje odżywkę z G. awokado i karite, ale nie wiem, czy ja polecam, bo chyba mi obciąża troche włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. One pięknie pachną, ale ja po nich dostałam strasznego łupieżu :/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajnie pachną ale mnie jakoś fructis nie pasuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Fructis zachwyca swoim owocowym zapachem jednak moich bardzo gęstych włosów nie był w stanie nabłyszczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szampon pachnie ładnie, ale placze mi włosy, wiec podziekowałam...

    OdpowiedzUsuń
  10. fructis też czasami kupuję na zmianę z innymi szamponami

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też się włosy przetłuszczają szybko ;/ czyli idealny dla mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcale nie jest specjalnie drogi! ;)) moglabym wyprobowac ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie jeśli masz ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. hmmm no ja rzadko myję głowę, co 3-4 dni w sumie ale mam długie i gęste włochy do pasa, które w dodatku ostatnio bardzo wypadają, więc byłabym chyba łysa ;) więc szampon u mnie schodzi wolno i korzystam z tego który akurat mam otwarty. Głównie Loreal Professional albo Avon z serii Advance :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam szampony Garnier Fructis, ale ich otwarcie jest koszmarne. Jeszcze nigdy nie trafiłam na produkt, który by się nie zacinał :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo dobrze wiedzieć, wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  16. używałam swojego czasu szamponów fructis, na początku włosy były świetne, a po czasie dostałam łupieżu i przestałam ich używać ...

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś się zawiodłam na tej firmie i jakoś ciężko mi do niej wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam do mnie na konkurs (sorki za spam)

    OdpowiedzUsuń
  19. swedzi mnie skora glowy po nim;P

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę go wypróbować w końcu :)

    OdpowiedzUsuń