poniedziałek, 18 lutego 2013

Shiny Box - 2 x październik...

Na pewno wiele z Was słyszało o akcji z pudełkami Shiny Box, jaką zaproponował portal Vinted.
Ucieszyłam się na samą myśl i postanowiłam spróbować swoich sił. Zdjęcia, które należało wysłać zostały zaakceptowane i otrzymałam dwa kody na pudełka. Postanowiłam wybrać styczeń i październik. Okazało się, że stycznie już nie ma. Znów zaczęłam oglądać zawartość pudełek z poszczególnych miesięcy i zamiast stycznia wybrałam sierpień, którego też już nie było :(
W desperacji wzięłam 2 pudełka z października, bo obawiałam się, że już nie będę miała z czego wybierać :P
Jestem bardzo zadowolona, bo nie miałam jeszcze żadnego pudełka Shiny Box.


vinted.pl

15 komentarzy:

  1. ja nawet nie wiedzialam o tej akcji, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie wszystkie się rzuciły na październik i już nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna akcja z tymi boxami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Vinted zamówiłam trzeci raz październik (wcześniej płaciłam za nie 29 zł). I załapałam się na styczeń.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam październik, i sierpień :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna zawartość ; )

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawartość pudełka zapowiada się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nigdy nie miałam żadnego Shiny Box'a ;)
    Fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Również zamówiłam te pudełko bardzo fajna zawartość i wartościowe kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mam listopadowy, z tej samej akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej nie wiedziałąm otej akcji ...

    OdpowiedzUsuń
  12. ja nigdy nie mogłam uzbierać odpowiedniej ilośći punktów :<

    rudnicka.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam dwa październiki :D
    Świetne jest te pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa produktów tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń