niedziela, 3 lutego 2013

Styczniowe denko

Moje styczniowe denko



1. lakier do paznokci Selene - ładnie wygląda, zgrabna buteleczka, ale kiepska trwałość - nie kupie.

2. Lakier do paznokci nieznanej firmy ( napisy się starły, a ja zapomniałam) - nie kupię, ściera się w ciągu doby :(

 3. Płyn do kąpieli Apart - algi morskie - ładny zapach, średnia wydajność, duża pojemność, niska cena. Może jeszcze kiedyś kupię, ale inny zapach.

4. Ziaja- szampon do włosów przetłuszczających się- bardzo wysuszył mi włosy. Raczej nie kupię.

5. Cien- płyn do higieny intymnej z Lidla. Odpowiada mi zapach, konsystencja, sposób dozowania. Bardzo niska cena, więc możliwe, ze jeszcze kiedyś kupię, bo krzywdy mi nie wyrządził, ale też bez zbytniej ekscytacji.

6. Krem do rąk Avon Care- strasznie się rozsmarowuje i bardzo długo wchłania. Nie polecam.

7. Sól do kąpieli Bebeauty z Biedronki.
Opinia: http://melatestuje.blogspot.com/2013/01/kapiel-w-soli.html

8. Ziaja - naturalne oliwkowe masło do ciała 2 szt.- uwielbiam to masło. Ma przyjemny zapach i  pomaga zadbać o skórę przesuszoną i wrażliwą. Kupię na pewno.

9. Emulsja do higieny intymnej Intimea z Biedronki.
Opinia: http://melatestuje.blogspot.com/2013/01/delikatna-emulsja.html

10. Garnier Czysta skóra - krem matujący - przy codziennym stosowaniu wysusza skórę, używałam co drugi, trzeci dzień lub wtedy, gdy potrzebowałam efektu zmatowienia twarzy na dłużej. Dobrze i długotrwale matuje. Pewnie jeszcze kupię.

11. Żel do mycia twarzy Biały Jeleń ( nie ma na zdjęciu).
Opinia: http://melatestuje.blogspot.com/2012/12/delikatna-higiena-twarzy.html

11 komentarzy:

  1. O emulsja Intimea bardzo fajny produkt u mnie również się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam emulsję Intimea - wreszcie mi się skończyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam żadnego z tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  4. no no no, całkiem sporo sie tego nazbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sól z Biedronki miałam w wersji mód i mleko,dosyć fajna ;)
    Płyny do kąpieli Aparta uwielbiam ;)
    Miłego wieczorku
    Zapraszam do mnie na konkursy urodzinowe na naturalny i kosmetyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam rem do rąk z Avonu. Niestety był to najgorszy krem do rąk, jaki kiedykolwiek używałam;(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z tych produktów ale ostrze pazurki na sól z biedry ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! ja tam takiego potężnego denka nie miałam nigdy! teraz używam tego samego Avonu

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja uwielbiam ten szampon z Ziaji :)

    OdpowiedzUsuń