poniedziałek, 25 lutego 2013

Zestaw pysznych herbat

Dzisiaj polecam Waszej uwadze herbatę firmy Teekanne. To moje ostatnie odkrycie herbaciane. Pyszne owocowe smaki zamknięte w zestawie. Do wyboru 6 rodzajów ( smaków herbat) po 5 saszetek.


 W środku opakowanie podzielone na sześć przegródek, a w każdej umieszczony jest inny rodzaj herbaty.
Bardzo esencjonalny napar. Piękny zapach unosi się w całym pomieszczeniu i zachęca do skosztowania.

Mój ulubiony smak to Sweet Cherry :)
 
Znacie herbaty Teekanne? Które polecacie?

9 komentarzy:

  1. Ja wybrałam Magic Apple i Ginger&Lemon. Smaczne :)
    Ale chętnie wypróbuję też inne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja uwielbiam wszelakiego rodzaju herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam jeszcze okazji pic tych herbat, ale poszukam po sklepach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię wszelkiego rodzaju herbatki, ale moimi faworytami są sypane z dużą ilością "farfocli" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham herbatki <3
    a takie wygrałam w konkursie organizowanym tu na blogu :)
    też bardzo lubię tą wiśniową oraz pomarańczową, a raczej lubiłam, bo już dawno wypite :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam herbaty!! zwłaszcza te rasowe, że tak się wyrażę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te herbaty:) Nie ja je ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń