środa, 27 lutego 2013

Złote masło na większe wyjścia


Dzisiaj pochwalę się kosmetycznym prezentem :)
Masło do ciała z drobinkami złota kusiło mnie od dawna i w końcu stanęło na mojej półce.
Jest to ekskluzywny produkt, który ma właściwości wygładzające, nawilżające, zabezpieczające skórę przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.
Masło było umieszczone w metalowej puszce, która się dość ciężko otwierała i zamykała, co mnie denerwowało, więc przełożyłam je do plastikowego pojemniczka.
Produkt dość gęsty, ale pod wpływem ciepłoty ciała nabiera lżejszej konsystencji i wtedy łatwiej je rozprowadzić. Na całkowite wchłoniecie trzeba trochę poczekać.
Masło jest bardzo wydajne, już niewielka ilość wystarczy do posmarowania całego ciała.
Drobinki złota są dość liczne, dlatego skóra po użyciu masła błyszczy się. Powiem Wam, że nie spodziewałam się aż takiego efektu i dla mnie wcale nie jest to kosmetyk do codziennego stosowania. Nadaje się raczej na większe wyjście.
I jeszcze słówko o zapachu. Jest to tak piękny i delikatny aromat, że zakochałam się w nim od pierwszego powąchania. Zostało mi niewiele kosmetyku, dlatego ze względu na zapach przypominający perfumy, będę go używać na nadgarstki.

Skład: Butyrospermum Parkii (Shea Butter) Fruit, Mangifera Indica (Mango) Seed Butter, Cocos Nucifera (Coconut) Oil, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Beeswax, Cetearyl Alcohol, Octyldodecanol, Tocopheryl Acetate, Aspalathus Linearis Extract, Parfum, Diethylhexyl Syringylidene, Malonate, Caprylic, Eugenol, Cinnamal, Coumarin, Limonene, Benzyl Alcohol. 


Produkt do kupienia w sklepach z kosmetykami naturalnymi. Cena za 150 ml - około 50 złotych.
Raczej nie skuszę się na kolejne opakowanie, bo te świecące drobinki mnie odstraszają, ale jak ktoś lubi, to na pewno byłby zadowolony.


11 komentarzy:

  1. No też nie chcę świecić na ciele

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tej samej zasadzie działa balsam Dove silky nourishment tyle,że jego cena jest dużo niższa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nie lubie takiego świecenia i ta cena tez nie jest zbyt niska ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena trochę odstrasza. Ja czasem lubię taki efekt, ale na pewno nie na co dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy produkt ale cena odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie no i oczywiście extra recenzja :D zachęciłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ciekawią mnie produkty tej firmy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda fajnie, może się sprawdzić latem, lub na balu.

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy produkt,szczególnie na lat- szkoda że nie pokazałaś efektu na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam jeszcze nic z tej firmy...

    OdpowiedzUsuń