poniedziałek, 4 marca 2013

Oczarować zapachem

Niedawno zamówiłam sobie u konsultantki Avonu roletkę z zapachem Incandessence. W promocji kosztowała chyba 8,90 zł. Doszłam do wniosku, że nie będę przyzwyczajać się do jednego zapachu, ale popróbuję różnych.
Pewne wszyscy wiedzą, ale dla przypomnienia- roletka jest to szklana buteleczka zaopatrzona w rolującą się kuleczkę. W ten sposób dozujemy produkt na ciało. Niezbyt higieniczne, ale jak używa jedna osoba, to przecież nic się nie stanie.
Opakowanie zawiera 9 ml perfum i w zależności od częstotliwości używania wystarczy na dłużej lub krócej ;)
Zapach jest bardzo delikatny i trudno go z czymkolwiek porównać. W każdym razie bardzo przyjemny. Szkoda tylko, że na ciele pozostaje na krótko i trzeba czynność smarowania się za uchem lub na nadgarstku powtarzać dla zachowania efektu.
Z Avonu miałam już inne rodzaje perfum i chyba najbardziej lubię Pur Blancę. Większość szybko wietrzeje.
Roletkę tej lub innej firmy pewnie jeszcze kupię. Malutka buteleczka nie zajmuje dużo miejsca i można ją mieć zawsze przy sobie.




Polecacie jakieś mini perfumy o lekkim zapachu?
Może coś z atomizerem?

13 komentarzy:

  1. Miała kiedyś ten zapach, jednak nie pamiętam go zbyt dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że przez monitor nie da sie powąchać...

    OdpowiedzUsuń
  3. Och moje ulubione perfumiki :) Polecam także Litle Black Dress :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten zapach i niestety - nie przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nigdy tych perfum :) Uwielbiam perfumy w małych buteleczkach <3


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Roletke mam z Avony tylko z innym zapachem , jest bardzo fajna . Te perfumy również miałam w buteleczce ,przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kupiłam niedawno identyczny zapach, były w promocyjnej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze musze uzupelnic braki u siebie...
    zaopatrzyc torebke w jakies cudne perfumy mini;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, Pur Blanca najlepsza! zawsze w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam z tego perfumy.:D
    Mają coś w sobie.;p

    OdpowiedzUsuń
  11. mam ten zapach i niby czasami mnie zachwyca, a innym razem znowu wydaje mi sie nijaki ;) nie wiem sama;)

    OdpowiedzUsuń
  12. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wąchałam tę perfumę :) Ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń