wtorek, 23 kwietnia 2013

Mój ulubieniec do stóp

Krem do stóp Soothing foot cream firmy Oriflame to jeden z moich ulubionych kosmetyków do stóp. 
Opakowanie bardzo mi się podoba, ponieważ jest na tyle miękkie, że można bez problemu wycisnąć nawet resztkę kremu.
Konsystencja jest gęsta, ale nie ma problemu z rozsmarowaniem na stopach. Wchłania się raczej średnio i trochę lepi się na skórze. Przyjemnie chłodzi, dzięki zawartości mentolu. Zapach typowy dla kosmetyków do stóp, niezbyt mocny, dość szybko się ulatnia.
Wygładza, zmiękcza i nawilża skórę. Polecam ten kosmetyk  do codziennej pielęgnacji stóp, bo aby zobaczyć zadowalające efekty, należy stosować regularnie.
Opakowanie o pojemności 75 ml kosztuje około 14 złotych, ale w promocji można często kupić taniej. Występuje czasem w większym, bardziej ekonomicznym opakowaniu.

8 komentarzy:

  1. Nie miałam ale słyszałam o tym kremie same pozytywy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem leń i nawet jak kupie krem do stóp to używam od wielkiego dzwonu bo zawsze zapomnę :x

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ten krem i też mam o nim dobre zdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam nic z Oriflame, choć coraz częściej czytam wiele pochlebnych opinii o ich kosmetykach :) Musze sobie przygarnąć jakis ich katalog

    OdpowiedzUsuń
  5. AMAZING POST!!!!
    Would you like to follow each other?! Let me know!! :)
    xoxo

    http://estilohedonico.blogspot.pt/
    https://www.facebook.com/estilohedonico?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  6. mam słaby dostęp do kosmetyków Oriflame, krem wydaje się byc bardzo ciekawy :-)

    OdpowiedzUsuń