poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Otulając się zapachem tropików

Żele pod prysznic z Avonu często goszczą na mojej półce łazienkowej, poniew mam wśród znajomych mnóstwo konsultantek i zawsze się na coś skuszę ;)

Żel pod prysznic Tropics
Działanie wg producenta: Pobudzający żel pod prysznic Tropics oczyszcza skórę, nadając jej delikatny zapach.

Moim zdaniem żel ma bardzo orzeźwiający zapach nasycony jakby owocami tropikalnymi. Dobrze się pieni, oczyszcza i spłukuje. Pozostawia na skórze przyjemny zapach. Nie zauważyłam, żeby wysuszał czy podrażniał skórę, choć wiele osób się na to skarży.



Żel jest bardzo gęsty i wydawać by się mogło, że będzie też wydany. Tego niestety nie można o nim powiedzieć, ale przy bardzo niskiej cenie i dużej różnorodności pod względem zapachów na pewno jeszcze kupię i wypróbuję inne.

Znacie linię Senses z Avonu?
Mają różnorodne nuty zapachowe, także dla mężczyzn. 
Oto niektóre z nich: 
 

18 komentarzy:

  1. zapachy bardzo rozne choc moj maz czesto sie myje moimi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam tez zel, podoba mi sie jego zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym się otuliła zapachami, są bowiem naprawdę ładne, jednak kosmetyki Avon mnie uczulają i to mocno...

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś bardzo często używałam tych żeli, teraz już mniej bo nie mam dostępu do konsultantek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja znajoma kupiła kiedyś ten żel - podoba mi się jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię zapachy z tej serii.. Kiedyś używałam tych żeli. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też ich kiedys używałam i powiem szczerze,że były spoko. Terza przeniosłam się na serię AA :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kilka, fajne żele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj takich soczystych zapachów potrzeba by przywołać wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. AVON - nie dziękuję... Kiedys miałam coś z tej serii, ale to przed kilku laty - nie podobało mi się. W drogeriach o wiele fajniejsze żele owocowe/kwaiatowe mozna znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  11. Za Avonem nie przepadam, ale te żele akurat lubię, ale jeszcze jeden powinien być, taki turkusowy-mój ulubiony.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy żadnego z żeli Avonu- ale kiedyś wąchałam je u koleżanki i muszę przyznać, że pachną bardzo ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. za avonem jakoś szczególnie nie przepadam, ale lubię takie zapachy ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. oj już bardzo dawno nie miałam żelu z Avonu... pamiętam, że lubiłam zapachy tej serii

    OdpowiedzUsuń
  15. maiłam identyczny ale dawno , dawno temu

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam z tej wersji peeling do ciała. Pachniał świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gdy byłam konsultantką to zamawiłam sobie te żele, wiem, że miałam fioletowy, a reszty to już nie pamiętam ;c ale jakieś Bóg wie jak bardzo rewelacyjne to one nie były, ale spoko pachnialy ;D

    OdpowiedzUsuń