środa, 3 kwietnia 2013

Przesyłka od Paczajki

Prezentuję moją nagrodę od Paczajki.
Bardzo dziękuję za tak niespodziewane wyróżnienie :)
Polecam Jej bloga - PACZAJKA 
Znajdziecie tam mnóstwo ciekawych wpisów na różne tematy :)

Otrzymałam płyn dwufazowy do demakijażu oczu i ust, ale używałam go do całej twarzy. Muszę przyznać, ze jeśli chodzi o oczy, zmywa makijaż w całości i wygładza skórę wokół oczu. Jest oczyszczona i nawilżona. Bardzo mi się podoba to uczucie.

Dostałam także tusz do rzęs w kolorze brązowym, ale jakoś do mnie nie pasują brązy, więc oddałam zaprzyjaźnionej maniaczce kosmetyków, która używa maskar w różnych kolorach  O_o
U niej wygląda zdecydowanie lepiej niż u mnie. 
Razem pozdrawiamy serdecznie Paczajkę :) 
 

13 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam innego tusz niz czarny. Ciekawe jakbym wyglądała w takich brązowych rzęsach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam wiele dobrego odnośnie tego tuszu :)
    Gratuluję wygranej ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka tez chwali, więc pewnie coś w tym jest :)

      Usuń
  3. :) Cieszę się, że za jednym razem zadowoliłam dwie osóbki :) hehe jak to dziwnie zabrzmiało:P

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje wygranej ....ciekawe nagrody :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulację, ja nigdy nie mogę wygrać....

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyróżnienia :]
    nie miałam nigdy brązowego tuszu, ale np bardzo polubiłam się z niebieskim :]

    OdpowiedzUsuń
  7. no to gratuluję! jak płyn się sprawdza?

    OdpowiedzUsuń