środa, 29 maja 2013

Czy Celluend Expert wygra z celulitem?

Dalsze zmagania z cellulitem... to termoaktywny żel wyszczuplający eliminujący cellulit.

Bardzo praktyczne i wygodne opakowanie z zatyczką na kliknięcie. Przez nieduży otworek nie wydostanie się więcej żelu, niż byśmy chcieli. Preparat jest bardzo wydajny, stosowałam go na uda, brzuch i pośladki.
Konsystencja żelowa, dość gęsta, ale dobrze się rozsmarowuje i wchłania. Na początku odczuwa się rozgrzanie skóry, ale to uczucie mija w ciągu mniej więcej 15-20 minut.
Opakowanie 200g. wystarczyło mi na prawie 2 miesiące w miarę regularnego używania, co przy cenie około 100 złotych daje 50 zł. na miesiąc. Jak dla mnie bardzo drogo, a rezultatem jest tylko wygładzenie i niewielkie napięcie skóry.
Razem z żelem wyszczuplającym stosowałam żel pod prysznic
Dermedic, o którym pisałam TUTAJ
I co tu robić z tym nieszczęsnym cellulitem?

8 komentarzy:

  1. słyszalam nie raz ze jest nieskuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. żel jest dość drogi. Dobrze, że przynajmniej wydajny,
    u mnie tego typu produkty też nie działają na celulit tylko wygładzają i ujędrniają

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście na chwilę obecną stosuję serum kolagenowe z BingoSpa i widzę poprawę mojej skóry, aczkolwiek cellulit jeszcze jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie niestety żadnej poprawy nie zaobserwowałam, drogi i nieskuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już korzystałam z pomocy wielu preparatów na cellulit i ostatnio nawet tabletki i nic. Cellulit jak był tak jest, chyba nie ma na niego sposobu. Chyba pora się do niego przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam nigdy tego specyfiku, ale muszę przyznać, że do najtańszych niestety nie należy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ahh...a myslałam, że w końcu jakiś specyfik działa...

    OdpowiedzUsuń