niedziela, 19 maja 2013

Kąpiel o przyjemnym zapachu + nominacja blogowa


Płyn do kąpieli Isana oliwkowy kupiłam po raz pierwszy skuszona opiniami na niektórych blogach. Muszę przyznać, że zrobił na mnie pozytywne wrażenie, choć nie bez przesady. Duża butelka jest spłaszczona, więc łatwo ją utrzymać w dłoni. Zatyczka na kliknięcie ułatwia korzystanie z produktu. Nie zacina się i nie łamie paznokci, jak to się czasem zdarza.
Bardzo podoba mi się kremowa, aksamitna konsystencja. Płyn jest wydajny i pięknie pachnie. Tworzy dużo piany, co sprawia, że kąpiel jest przyjemna i odprężająca. Po kilkunastu dniach korzystania z kosmetyku nie zauważyłam, żeby wysuszał skórę, a jeśli nawet to stwierdzę, to za taką cenę warto kupić i używać np. co drugi dzień lub 2 razy w tygodniu.
Butla 750 ml kosztuje w drogerii Rossmann około 8 -9 złotych.
Dostępne są też inne wersje zapachowe i na pewno wypróbuję pozostałe rodzaje np. z aloesem, miodem, wiśnią.

I jeszcze nominacja od Majowej Malagi
 Dziękuję :)
1. Wakacje w kraju czy zagranicą- gdzie wolisz spędzać? - w kraju
2. Twoje pierwsze skojarzenie z kolorem zielonym? - trawa
3. Czym charakteryzuje się Twoja cera? -  suchością
4. Nie wyobrażasz sobie mieszkać w..? - Warszawie
5. Ulubiona postać z bajek to..? - Reksio
6. Dostajesz lampę Aladyna, masz trzy życzenia i będą to..? - domek w górach, domek w lesie, własne zoo
7. Ideał faceta co powinien potrafić? - zrobić różne rzeczy w domu
8. Twój największy błąd w dbaniu o siebie, to? - brak wytrwałości w diecie
9. Opisz siebie w trzech słowach - spokojna, wrażliwa, gospodarna
10. Jaka/ jakie cechy w ludziach najbardziej Cie denerwują ? - nieszczerość
11. Jaka/jakie cechy w ludziach imponują Ci? - optymizm



8 komentarzy:

  1. skuszę się na ten płyn ale w innej nucie zapachowej.
    aż dziwne, że jeszcze go nie miałam. dzięki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś nie mogę przekonać się do kosmetyków Issana

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam ten żel i byłam bardzo zadowolona:)
    i niestety tez nie jestem wytrwała podczas diety;/ :D

    OdpowiedzUsuń
  4. nie miałam okazji jeszcze próbować żadnego kosmetyku tej firmY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go jeszcze;) Może kiedyś wyprobuję;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie pamiętam kiedy ostatnio wylegiwałam się we wannie :( prysznic ma jednak swoje minusy

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń