czwartek, 16 maja 2013

Moja ochrona przed poceniem

Dzisiejszy post jest bardziej zdjęciowy niż opisowy.
Pokazuję dwa dezodoranty, które polecam ze względu na piękny, delikatny zapach i dużą skuteczność przed poceniem się. Nadchodzą cieplejsze dni, więc zrobiłam przegląd dezodorantów i stwierdziłam, że te dwa będą mi towarzyszyć przez najbliższe letnie miesiące. Są niedrogie i wydajne. Kupuję je zwykle w Rossmannie.
Sztyfty stosuję wiosną i  latem, gdy potrzebuję silniejszej ochrony.
Rexona jest również bardzo skuteczna, a jej ogromną zaletą jest to, że nie podrażnia skóry pod pachami.

Możecie mi poradzić jakieś skuteczne i delikatne dezodoranty?

14 komentarzy:

  1. Szczerze przyznam,ze nie stosowałam żadnego ale mam ochotę wypróbować sztyft z NIVEA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uja też mam ochotę na niveę.
      Polecam Ci również sztyft, który aktualnie mi się kończy to Aloe Ever- shield FOREVER.
      Nie daiała jak bloker tylko eliminuje nieładny zapach.
      Jest naturalny.
      Polecam

      Usuń
  2. Mnie Nivea czasem uczula, a Rexony już dawno nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie przepadam za dezodorantami, sama używam "kulek" :) Rexone mam , kiedyś dostałam dwie od babci, ale zapachy kompletnie mi nie odpowiadają. Z dezodorantów to chyba najbardziej jeszcze te z Adidasa (ale na pewno nie są "delikatne" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten w sztyfcie to najgorszy bubel jaki miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie takich w sztyfcie, wole kulki..

    OdpowiedzUsuń
  6. nie lubię sztywtów;c masakryczne są... Używałam kulek nivea ;P a teraz tylko bloker z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie numerem 1 jest Rexona.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nivea ta którą teraz mam wymiata..

    OdpowiedzUsuń
  9. sama również używam nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nominowałam Cię do Liebster Blog Award:)
    Zapraszam do zabawy http://tococieszy.blogspot.com/2013/05/wyzerowani-czyli-produkty-ktore-siegney.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię sztyfty nivea, ostatnio używam tylko ich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam kulki Nivea, zwłaszcza tę Black&White,

    OdpowiedzUsuń