sobota, 25 maja 2013

Moje małe denko

Małe denko z tego miesiąca:

1. Dezodorant Fa Natural - przyjemnie pachnie i trochę powyżej średniej chroni przed poceniem. Kupię ponownie.
2. Regenerujące mleczko do ciała Garnier- bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę, głównie przesuszone warstwy, ale nie wchłania się całkowicie, czego nie cierpię. Z tego powodu nie kupię ponownie.
3. Krem do rąk Avon Intensive Moisture to najgorszy kosmetyk do rak, jaki miałam. Nie jestem w stanie go rozsmarować. Nie kupię już nigdy.

4. Dwufazowy płyn do demakijażu Delia - pisałam o nim TUTAJ
5. Szampon borowinowy i 7 ziół Bingo Spa - opinia jest TUTAJ

11 komentarzy:

  1. fajne denko, gratuluję. ja te w tym miesiącu przykładam się do zużyć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nigdy nie mam weny, na zbieranie tych opakowań na denko :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych wymienionych kosmetyków, miałam tylko szampon BingoSpa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybko to denko zrobiłaś :) Nie miałam żadnych z tych kosmetyków.. Ja na moje denko zapraszam tak koło piątku :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. z Garniera byłam całkiem zadowolona, ja włsśnie lubie jak trochę na skorze zostaje;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jakoś nie mogę się zebrać na denko,bo zawsze nim zdążę zrobić zdjęcie, opakowania są już wyrzucone ;O

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja nigdzie nie mogę upolować tego dwufazowego płynu z Delii, chętnie bym wypróbowała...

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam szampon z Bingo Spa i dezodoranty Fa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie znam żadnego z tych produktów, ale gratuluje zużyć - bardzo lubię takie posty:)

    OdpowiedzUsuń