piątek, 10 maja 2013

Żel pod prysznic miałby zmniejszyć cellulit? ;-)

Żel pod prysznic o działaniu antycellulitowym? - w pierwszej chwili zaśmiałam się pod nosem.
Opakowanie jest zgrabne i z łatwością mieści się w dłoni. To plastikowa butelka z zatyczką na klik, co bardzo ułatwia stosowanie pod prysznicem.
Bardzo podoba mi sie zapach tego żelu i fakt, że dobrze się pieni. Dzięki temu kąpiel staje się przyjemnym momentem.
Konsystencja kosmetyku jest bardzo rzadka, lejąca, a przez to produkt mało wydajny. 
Opakowanie o pojemności 100g w zestawie z 200 ml żelem do ciała kosztuje około 100 złotych. Przerażają mnie takie ceny. Na pewno nie kupiłabym takiego produktu. Ten pochodzi z pudełka Shiny Box. W najmniejszym stopniu nie zlikwidował cellulitu, nie wpłynął nawet na poprawę stanu skóry. W zasadzie według mnie nie różni się niczym od typowego żelu pod prysznic.

16 komentarzy:

  1. Moim zdaniem cellulitu nie da się ot tak zlikwidować jakimś kosmetykiem, trzeba dużo czas, systematyczności ćwiczeń, diety i dopiero wtedy preparatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No żel na pewno nie zmniejszy cellulit :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uuu jaka szkoda,bo za taką cenę powinno coś się dziać. A tak, lipa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czego to już nie napiszą żeby sprzedać kosmetyk drożej.... rozumiem balsam, żel, albo masło do ciała ale żel pod prysznic?! To sa jakieś kpiny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne zdanie na jego temat, a cena nieadekwatna do jakości.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lol o.O to jakaś parodia, sama bym się zaśmiała pod nosem, gdybym dostała taki kosmetyk... Ale tyle kasy w życiu bym za niego nie dała o.O Obserwuję :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam cały zestaw i nawet w minimalnym stopniu nie wpłynął ani na stan skóry ani na cellulit. Tańsze lepiej sobie radzą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jakoś nie wierzę, że żel może zdziałać jakieś cuda.Jedyne co pozowli pozbyć się celluitu wg mnie to ćwiczenia;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jednym słowem szumna nazwa i duże obietnice, i na tym działanie żelu się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobno na cellulit najlepsze są ćwiczenia bodyspace czy jakoś tak się to nazywa :) a działa cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wg mnie czasami firmy przesadzają z cenami ....70 zł za żel, który nic nie robi to gruba przesada

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie by było,gdyby działał tak naprawdę skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten żel to pic na wodę. A w buteleczce jest go ledwie połowa. Starczy na... kilka umyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bo może miał działać psychologicznie ;);)
    też mam problem z cellulitem, ehhh

    OdpowiedzUsuń