poniedziałek, 3 czerwca 2013

Garnier - dlaczego nie kupię ponownie?

Od lat mam kłopot z wysuszoną i podrażnioną skórą całego ciała, dlatego poszukuję produktów, które złagodzą te męczące.objawy.
Regenerujące mleczko do ciała Garnier z syropem z klonu kupiłam zachęcona opinią koleżanki.
Bardzo wygodna buteleczka mieści 250 ml produktu. Kosmetyk ma bardzo przyjemny, choć dość intensywny zapach. Ma lekką kremową konsystencję, ale są problemy z rozprowadzaniem. Uważam, że bardzo dobrze nawilża i natłuszcza skórę, głównie przesuszone warstwy, ale jest to odczuwalne w czasie stosowania kosmetyku. Po odstawieniu problemy powróciły w ciągu 2-3 dni.
Buteleczka kosztuje około 14 złotych. Na pewno nie kupię ponownie, bo nie cierpię, jak na wchłonięcie kosmetyku muszę czekać prawie 15 minut. No i niestety nie wchłania się całkowicie. Nie lubię jak ciało się lepi i produkt zostawia tłuste plamy.
Jakie kosmetyki polecacie do przesuszonej skóry?

21 komentarzy:

  1. Drogi w sumie, a wygląda na zwyklak.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go kiedyż ale wolę gęstsze konsystencje

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam krem w pudełku z tej serii i miał dość dobre właściwości nawilżające, lepsze niż to mleczko,bo parę razy podebrałam je koleżance ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bielenda - NAJLEPSZE! masła do ciała , garnier na śmietnik!

    OdpowiedzUsuń
  5. jeden z moich ulubionych balsamów, dostałam kiedys od chłopaka na mikołaja i odrazu sie w nim zakochałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też nie lubię jak mleczko wchłania się nieskończoną ilość czasu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie kosmetyki doprowadzają mnie do szału.

      Usuń
  7. bo takie rzeczy używa się przed spaniem najlepiej...;P nie miałam go :P

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo aż tak długo się wchłania-u mnie też odpada ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam Garniera mleczko w biało-niebieskim opakowaniu i miałam z nim podobne problemy :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam go nigdy. I szczerze mówiąc, jakoś mnie do niego nie ciągnie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam problemów ze skórą, jest bardzo normalna i nie mam problemu z doborem kremu do niej. Mi baaardzo odpowiada seria kremów Tutti Frutti np. Ma bardzo intensywny zapach, poza tym wchłania się bardzo bardzo szybko, nie zostawia plan, a skóra potem gładziutka i pachnąca. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czyli nie jest niczego wart...

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w domu był on przez długi czas, jednak teraz został zastąpiony balsamem z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja go kiedyś miałam i raczej zadowolona byłam a teraz stosuję różne masła i fajnie się sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana zapraszam na mojego nowego bloga :) http://mamalaurkitestuje.kajzarowie.net/
    i przepraszam, jeżeli komentarz został odebrany jako spam, chce wszystkich indywidualnie powiadomić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam, wolę jakieś masła, balsamy niż mleczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam go kiedyś ale to chyba zależy od skóry. Mi bardzo służył balsam z jedwabiem do ciała Oeparol z apteki, koszt ok 20zł wchłania się błyskawicznie. :) Balea też jest bardzo fajna ale zależy od balsamu, mój się też długo wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla suchej skóry polecam balsamy z Neutrogeny i Dove. Bardzo głęboko nawilżają i nie pozostawiają tłustej warstwy. Z tańszych Ziaja też jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń