środa, 3 lipca 2013

Denko - czerwiec

:
1. Żel pod prysznic Luksja Olive & Aloe Vera
Oprócz zapachu nie zachwycił mnie ten produkt niczym. Cena śmieszna, bo 10 zł. za trzy różne zapachy, ale opakowanie na 5-6 myć to zdecydowanie za mało. Wysusza skórę. Nie polecam :(
2. Żel do higieny intymnej Intimea - opisywałam TUTAJ 


3. Żel pod prysznic Palmolive Bergamotka i verbena
Moje odczucia  w przypadku tego żelu są mieszane. Niby cudny zapach i przyjemne odświeżenie pod prysznicem, ale jednak czuję jakiś niedosyt. Płacąc ok. 9 zł. oczekiwałabym czegoś więcej, bo w tym przedziale cenowym można dostać coś lepszego.
 4. Szampon Schauma 7 ziół
Zapach ziołowy, szampon gęsty i wydajny. Niestety podejrzewam go o przesusznie włosów, więc nie kupię już więcej :(
5. Olejek Skin So Soft firmy Avon
Nieciekawy zapach, ciężko się rozsmarowuje, lepi się na skórze, w dodatku trafiło mi się jakieś wadliwe opakowanie, bo przeciekało i olejek wszystko mi paskudził. Nie kupię :(

6. Mydło w płynie Luksja Fruity Limonka
Wydajne, niedrogie, ładnie i intensywnie pachnie. Chętnie kupię kolejne opakowanie :)

14 komentarzy:

  1. A szkoda, że ten olejek taki, myślałam, że jest fajniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. te olejki z Avon mają to do siebie że przeciekają...

    OdpowiedzUsuń
  3. intimee miałam :D dla mnie bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To Luksja jest tak mało wydajna? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam płyn Intimea i jest bardzo dobry <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mydła Luksji chyba wszystkie mają takie fajne zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też nienawidzę tego olejku :/ praktycznie w ogóle się nie wchłania i potrafi zaciapać wszystko !
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że z większości produktów nie jesteś zadowolona, ale może w następnym miesiącu będzie lepiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten olejek jak dla mnie to czysta porażka...

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie jeden z lepszych zeli do higieny intymnej ta Intimea :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Luksja też mnie zawiodła...
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń