środa, 31 lipca 2013

Zdenkowane w lipcu

Moje małe lipcowe zużycia:
1. Maseczki Efektima opisałam TUTAJ
2. Preparat do zwalczania cellulitu firmy Dermedic
    - moja opinia jest TUTAJ


3. Szampon Timotei Moc i Blask - niestety, nie zachwycił mnie. Nie było u mnie mowy o blasku, ale bardziej o przesuszeniu.
4. BingoSpa z zieloną herbatą - opinia TUTAJ
5. Płyn do higieny intymnej Ziaja - uwielbiam go, jest łagodny, pięknie pachnie (melon i konwalia to moje ulubione zapachy), jest wydajny i niedrogi. Można kupić w większym lub mniejszym opakowaniu. Na pewno kupię ponownie :)

7 komentarzy:

  1. ja tam nie umiemz robic denka...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę wreszcie kupić te maseczki z Efektimy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba muszę zrobić jakieś denko na blogu, ale u mnie z wykańczaniem kosmetyku do ostatniej kropli krucho :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ziaja intima używałam przez pare dobrych lat, zawsze była u mnie w domu :P
    masecza hydro-repair ma piekny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie ma denka w tym miesiącu, nie udało mi się nic zdenkować :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wszystko wyrzucam na bieżąco i niestety jeszcze nigdy nie zmobilizowałam się na post denkowy.

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja zmobilizowałam się i wykańczam wszystko, co otwarte, zanim wezmę coś nowego w użycie :)

    OdpowiedzUsuń