czwartek, 5 września 2013

Higiena intymna pod kontrolą

Odkąd odkryłam płyn do higieny firmy Ziaja mogę stwierdzić, że w moim domu higiena intymna jest już pod kontrolą ;)

Płyn można kupić w małych i dużych opakowaniach oraz z pompką lub z korkiem. Teraz kupiłam z korkiem, ale na pewno zakupie z pompką, bo to oczywiście wygodniejsze zamkniecie.
Konsystencja gęsta, płyn wydajny. Zapach migdałowy uwielbiam, podobają mi się jeszcze konwalia i melon, ale nic nie przebije migdałowego.
Bardzo lubię ten płyn, jest łagodny i na długo pozostawia uczucie odświeżenia. Na chwilę obecną to mój ulubiony płyn do higieny intymnej.
W większym opakowaniu jest 500 ml płynu, a kosztuje około 9 złotych.
Znacie ten produkt?

7 komentarzy:

  1. Mam i nawet lubię choć uważam że lepsza jest jest siostra z kwasem askorbinowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze nie uzywalam tego akurat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam go bardzo ale to bardzo dawno temu i lubiłam go :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam ziaję ale w białym opakowaniu, z kwasem laktobionowym. nie zamienię na żaden inny, bo mi służy. nie chcę eksperymentować. wiele osób narzeka na ziaję ze względu na skład. ja uważam, że płyny są w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znam i lubię :) jeden z częściej kupowanych płynów :))

    OdpowiedzUsuń