czwartek, 12 września 2013

Oczarowana zapachem czekolady


 
Jeśli chcecie odprężyć się w wannie z pachnącą słodko pianą, to polecam Wam płyn do kąpieli Luksja chololate&orange. Ten zapach jest słodki, wyczuwam nutę zarówno czekolady jak i pomarańczy.
 
Gęsta, kremowa konsystencja i uroczy miodowy kolor, który pięknie połyskuje, ale na zdjęciu trudno to uchwycić .
Płyn wytwarza dużo piany i kąpiel z użyciem tego kosmetyku staje się prawdziwą przyjemnością. Za wielką butlę o pojemności 1 lita zapłaciłam niecałe 10 złotych, więc za taką niską cenę warto spróbować.
Znacie ten płyn? Czy Wam też podoba się tak jak i mnie?

8 komentarzy:

  1. Jutro biegnę do drogerii po taki płyn :) Słyszałam że ten muffinkowy też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam Caramel Waffle od Luksji, wtedy jeszcze sobie nie zdawałam z tego sprawy ale był to do tej pory najlepszy płyn jaki chyba miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go, pachnie jak delicje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go ,ale słąbo wyczuwalny w wodzie i łazience :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ubolewam w takich momentach, że nie mam wanny tylko prysznic :(

    OdpowiedzUsuń
  6. czekolada to jeden z moich ulubionych smaków i zapachów :) do mycia też może być ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktualnie mam go w łazience, już drugi raz ;) Wcześniej miałam inne zapachy Luksji ;)

    OdpowiedzUsuń