czwartek, 24 października 2013

Październikowe denko

W październiku zużyłam nie tylko to, co widać na zdjęciach, bo oczywiście ciągle zapominam i denku i wyrzucam puste opakowania...

1. Dezodorant Fa NutriSkin - przyjemny zapach, niska cena, ale
w sumie nic szczególnego.

2. Szampon przeciwłupieżowy Natural Beauty - nie polecam, wysuszył mi włosy i nabawiłam się łupieżu.
3. Szampon Garnier Fructis Fall Fight - bardzo lubię ten szampon za konsystencję, zapach, działanie. Wygładza, nie powoduje łupieżu, nie plącze włosów i bardzo dobrze się wypłukuje. Jest gęsty i wydajny. Myślę, że jeszcze go kupię.

4. Płyn do kąpieli Luksja, który uwielbiam, pisałam o nim  TUTAJ
Kupię na pewno.

5. Dezodorant Nivea Fresh Natural - pięknie pachnie, skutecznie chroni przed poceniem się, jest średnio wydajny. Pewnie jeszcze kupię.

8 komentarzy:

  1. Ten płyn choco teraz mam :) lubię te płyny Luksji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mialam żadnego z tych produktów. Zel Luksja znam ale w innej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam akurat tych produktów, ale za tymi dezodorantami w kulkach nie przepadam za bardzo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn Choco musi pięknie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płyny Luksji bardzo lubię. A Fructis ma całkiem dobre szampony, też jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń