środa, 23 października 2013

Porządne nawilżenie

Koncentrat balsamu nawadniający skórę firmy z serii Hialuro jest przeznaczony do skóry przesuszonej i odwodnionej.
Jego podstawowym zadaniem jest nawodnienie i wygładzenie suchej skóry oraz wiązanie wody w jej warstwach, co zapobiega ponownej utracie wilgoci, a ciało czyni bardziej sprężystym.
 Bardzo mi się podoba opakowanie tego kosmetyku. Jest to duża tuba z miękkiego plastiku, co pozwala na wygodne wydobywanie balsamu. Zamknięcie na klik świetnie się sprawdza, a na nakrętce możemy postawić produkt po użyciu.

 Konsystencja jest dość gęsta, ale kosmetyk łatwo rozsmarować i bardzo szybko się wchłania, co po prostu uwielbiam w balsamach do ciała.  Nie pozostawia tłustej warstwy, pięknie pachnie i nawilża na długo. W zasadzie można stosować co 2 dzień, a efekt będzie się utrzymywał. Jestem bardzo zadowolona z tego koncentratu i na pewno jeszcze go kupię.
Opakowanie z pompką o gramaturze 400 g kosztuje ok. 40 zł.
W składzie zawiera m.in. wodę termalną i proteiny owsa.
Znacie produkty firmy Dermedic?
Które z nich polecacie?

7 komentarzy:

  1. uwielbiam kosmetyki tej firmy, polecam serum na rozszerzone pory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze nic tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kilka próbek tego kremiku i powiem że tak średnio sie u mnie spisuje, ale zły też nie jest :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O dobrze wiedzieć,że jest dobrym kremem, wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń