środa, 16 października 2013

Tanie i sprawdzone dezodoranty


Dezodoranty Fa były ostatnio w promocji w drogerii Rossmann. Kupiłam dwa różne zapachy i choć miałam też ochotę na inne, postanowiłam najpierw wypróbować ich działanie.
Nie mam specjalnego problemu z nadmierną potliwością, więc uznałam, że nie ma powodów, aby przepłacać i warto szukać tańszych, ale równie skutecznych produktów.

Spośród zakupionych sprayów bardziej spodobał mi się zapach Mystic Moments, bo Pink Passion jest zbyt przesłodzony.
Produkty są bardzo wydajne i skutecznie eliminują pocenie, ale jak już wspomniałam, nie mam z tym większych problemów, więc trudno powiedzieć, czy dla osoby, która poci się intensywnie stanowiłyby skuteczną ochronę. W każdym razie warto wypróbować, bo w promocji można kupić za niecałe 6 złotych.
Znacie te zapachy? Podobają się Wam?

13 komentarzy:

  1. Oj, nie sprawdziły się u nas dezodoranty tej marki:(

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubie takich dezodorantów ...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja troszkę zapomniałam o tej firmie, ale lubiłam ich żele pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. ja też nie miałam jeszcze dezodorantów FA

      Usuń
  5. Czytałam sporo negatywnych opini o nich.

    OdpowiedzUsuń
  6. A powiedz mi , jak jest z zostawianiem białych plam na ubraniach?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pink passion mam ;) ladnie pachnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tanio jak na takie opakowania :) Choć ja chyba wolę w kulce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja zawsze lubiłam dezodoranty fa, tych wariantów jeszcze nie miałam , obwącham przy nadarzającej się okazji ;)

    OdpowiedzUsuń