poniedziałek, 4 listopada 2013

Maseczka, która doskonale nawilża

 Moje ostatnie odkrycie to maseczki Planet Spa z Avonu.

Wśród nich najlepsza dla mnie okazała się nawilżająca maseczka z oliwą z oliwek. Umieszczona w miękkiej plastikowej tubce z zatyczką na tzw. kliknięcie. Tubka mieści 75 ml kosmetyku, a wystarcza na bardzo długo, bo jest wydajna i lekko się rozsmarowuje. Przyjemna i pachnąca konsystencja. Na początku, zaraz po nałożeniu lekko szczypie, ale to stan przejściowy, który szybko mija.
Oliwa, zwana przez Homera "złotym płynem" znana jest już od starożytności jako środek pielęgnujący urodę. Zawiera cenne witaminy minerały i kwasy tłuszczowe, nawilża i wygładza skórę, ma właściwości antyrodnikowe.
Maseczka wygładza i nawilża, skóra po niej jest sprężysta i miękka. Bardzo polubiłam tę maseczkę i polecam do podratowania skóry po lecie. Zapłaciłam za nią około 12 złotych w promocji i używam od prawie 3 miesięcy.
Znacie maseczki Planet Spa Avonu?

10 komentarzy:

  1. maseczki z Avonu znam tylko z blogów, raczej mnie do nich nie ciągnie choć recenzje mają spko :P

    OdpowiedzUsuń
  2. idealna dla mojego męża :) który lubi maseczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko który mężczyzna lubi, mój akurat nie ;P

      Usuń
  3. Nie używam tej marki. Obecnie używam maski nawadniającej Dermedic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Dermedic mam peeling enzymatyczny, rewelacyjny, niedługo go opiszę :)

      Usuń