czwartek, 5 grudnia 2013

Kokosowa terapia skóry i zmysłów



 Kokosowa terapia skóry i zmysłów. Czyż nie brzmi zachęcająco?


Firma Ziaja zajmuje w mojej łazience specjalne miejsce. Znam firmę od lat i lubię bardzo dużo ich produktów. Ostatnio natknęłam się na mleczko pod prysznic o cudnym kokosowym zapachu. Dla osób lubiących ten aromat będzie to prawdziwa gratka. Ja go uwielbiam.
 
Opakowanie jest bardzo wygodne, bo zamykane na kliknięcie. Konsystencja mleczka przypomina jogurt pitny. Gęsta, ale nie za bardzo. Mleczko doskonale się pieni, jest wydajne, nie wysusza. Zapach czujemy jeszcze długo po wyjściu spod prysznica.
Mleczko dobrze służy skórze, bo nie zauważyłam żadnych podrażnień, wręcz przeciwnie- ciało jest miękkie i gładkie.
Opakowanie o pojemności 500 ml kosztuje około 8-9 złotych.
Dostępne są jeszcze wersje z masłem kakaowym, olejem z oliwek i proteinami koziego mleka. Zamierzam wypróbować wszystkie zapachy i mam nadzieję, że Was również przekonałam do wypróbowania tego produktu.

9 komentarzy:

  1. uwielbiam zapach kokosa, miałam
    Ziaji kokosową maskę do dłoni i balsam do ust

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam tą ziajowską linię z kokosem tak samo jak i kozie mleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja lubię i kosmetyki Ziaji i zapach kokosa, także wydaje mi się, że to bardzo fajnu produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki Ziaji a tą serię najbardziej ... wszem i wobec wiadomo, że za zapach kokosa mogłabym wskoczyć do piekła ;) ;D

    OdpowiedzUsuń