piątek, 13 grudnia 2013

Mydło w płynie świetnie sprawdza się przy dzieciach


Dzisiaj krótko o mydełkach w płynie, które mnie zachwyciły opakowaniami, zapachem, ceną. Mydło jest kosmetykiem do powszechnego i ciągłego używania, a przy dzieciach wersja z pompką okazuje się wręcz zbawienna.

Mydła Luksja w dwóch wersjach zapachowych są niedrogie, kupiłam je w osiedlowym sklepie po 2,99 za sztukę, ale podejrzewam, że w jakimś markecie byłyby jeszcze tańsze.





Opakowań z pompką nie trzeba specjalnie reklamować, bo chyba każdy je lubi. W przypadku tych mydeł warto zwrócić uwagę na spłaszczony kształt buteleczek, co czyni je bardzo wygodnymi do trzymania.
Zapach Oriental Calm jest typowo kwiatowy, dość mocny. Nie utrzymuje się zbyt długo, więc nie warto się na im skupiać.
Zapach Cotton Soft bardziej przypadł mi do gustu z powodu skojarzenia z detergentami i produktami dla maluszków. Taki świeży i pudrowy. Przepiękny. Jest bardziej trwały od poprzedniego.
Te mydełka spisują się bardzo dobrze, świetnie się pienią, są wydajne. Może trochę wysuszają skórę, dlatego nie polecam do mycia całego ciała, ale do rąk nadają się znakomicie. Zawsze mam mydło w płynie dla dzieci w łazience, a dla siebie przy kuchennym zlewie ;)

Znacie je?

11 komentarzy:

  1. Ależ dawno już ich nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
  2. też mam dwa mydła,ale narazie zdala od mojego brzdąca hehe
    wymydlił by wszystko
    lubie mydła w płynie, bo to wygodniejsze i bardziej higieniczne rozwiąznie

    OdpowiedzUsuń
  3. My używamy mydła Avon Care Family i fajne jest, jednak Luksja też było ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię i nawet często kupuję :)
    Zapraszam na moje pierwsze MEGA rozdanie na blogu, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja je lubię, sprawdzają się i dość wydajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. https://www.facebook.com/pages/Prekursorka-uroda-i-kosmetyki/654821301237406 Zapraszam do mnie !;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam te mydełka, wolę te w płynie niż w kostce (jeśli chodzi o tradycyjne)

    OdpowiedzUsuń