piątek, 20 grudnia 2013

Balsam o wspaniałym zapachu


Balsam do ciała Sensual kolagen morski Joanny dostałam 6 grudnia od mojego Mikołaja ;) i właśnie mi się skończył.
Producent obiecuje nawilżenie i ujędrnienie
i mogę potwierdzić, że faktycznie świetnie nawilża, a co do ujędrniania, to trudno jednoznacznie ocenić. 
Podoba mi się opakowanie w kształcie spłaszczonej butelki. Zatyczka na tzw. kliknięcie świetnie się sprawdza przy wszystkich kosmetykach. W prosty i higieniczny sposób nakładamy odpowiednią ilość produktu.
 
Bardzo lekka konsystencja i szybkie rozprowadzanie, a także 100%wchłanianie to niewątpliwy atut tego balsamu. Kolejnym jest piękny świeżo-morski zapach. Uwielbiam takie lekkie aromaty na ciele. Daje uczucie orzeźwienia i energii.
Balsam bardzo dobrze nawilża, przysłużył się mojej przesuszonej skórze. Nie mogę potwierdzić ujędrnienia, bo ciężko to ocenić, ale nawet się tego nie spodziewałam. Podsumowując, jestem zadowolona z tego kosmetyku i jestem ciekawa czy z tej serii są też inne balsamy. Na pewno się za nimi rozejrzę w najbliższym czasie.
Skład:

9 komentarzy:

  1. Świetnie, że tak dobrze nawilża. Joanny balsamów nie miałam okazji jeszcze używać, ale bardzo lubię te małe owocowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tego balsamu :P Ale szybko ci się skończył :D Jak 6 dostałaś a już jest zdenkowany :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam go jeszcze, ale ogólnie lubie kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, e nie ujędrnia, ale dobrze, że nawilża Twoją skórę i przyjemnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię takie balsamy do ciała :) bardzo kobiece opakowanie, podoba mi się :) i taki balsam zawsze przyda się na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam, że mają balsamy do ciała, spotkałam się tylko z produktami do golenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ważne by dobrze nawilżał.

    OdpowiedzUsuń