poniedziałek, 10 lutego 2014

Czy można pomóc rozdwojonym końcówkom i przesuszonym włosom?


Problem z rozdwojonymi końcówkami włosów i ogólnym ich przesuszeniem ujawnił się u mnie na początku grudnia. Zmartwił mnie ten stan, bo ja wiadomo, włosy takie słabiej rosną i bardzo się plączą. Poza tym nie wyglądają dobrze, ponieważ przypominają suche siano.
Postanowiłam z tym zawalczyć i za radą sprzedawczyni z drogerii zakupiłam olejek intensywnie pielęgnujący firmy Schauma.
Opakowanie jest bardzo wygodne i praktyczne, z wbudowaną pompką. Kształt butelki idealnie pasuje do dłoni.
Konsystencja jest treściwa, kremowa, ale też lekka. Nie potrzebujemy dużo kosmetyku, aby nanieść na włosy. Bardzo dobrze się rozprowadza. Przyjemnie wygładza włosy i sprawia, że nie puszą się, ani nie plączą. Ma ładny zapach, który czujemy na włosach przez cały dzień. Olejek pozostawiamy bowiem bez spłukiwania, ale nie obciążą on włosów, no chyba, że przesadzimy z ilością kosmetyku :)
Nie miałam na początku zbyt wielkich nadziei, ale okazuje się, że olejek bardzo dobrze wpłynął na stan moich włosów i po systematycznym, dwumiesięcznym stosowaniu zauważyłam zmniejszenie ilości rozdwojonych końcówek. Nie pozbyłam się tego problemu całkowicie, ale znaczenie się zmniejszył. Włosy nie są już takie suche i matowe, stały się bardziej błyszczące i wyraźnie nawilżone. Bardzo mi się podoba ten produkt i na pewno jeszcze do niego wrócę.
Olejek (buteleczka 150ml) kosztował nieco ponad 10 zł.
 

Skład:

Znacie jakieś dobre kosmetyki na rozdwojone końcówki i przesuszone włosy?

25 komentarzy:

  1. nie znam nic dobrego na rozdwojone końcówki ...

    OdpowiedzUsuń
  2. ja na przesuszone włosy używam jedwab
    nanoszę na włosy kropelkę tylko najpierw rozcieram w rękach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad jedwabiem, może następnym razem po niego sięgnę :)

      Usuń
    2. Również polecam jedwab BioSilk lub CHI trufla i perła - u mnie się sprawdzają te produkty, ale wiadomo, każdy ma inne włosy. :)

      Usuń
  3. Nie znam tego kosmetyku :)
    Niestety na rozdwojone końcówki nie ma rady, tylko nożyczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli nie są bardzo zniszczone, to może jedwab :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za tą marką, jakoś nie trafiłam na pasujący moim włosom kosmetyk z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny, ale nie na moje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tego kosmetyku - używam jedwabiu ale co włos to różnica - :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam teraz serum z l'biotici:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy takiego kosmetyku ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super blog, obserwuję i zapraszam do siebie http://madziatestujeiopisuje.blogspot.com/

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie na rozdwojone końcówki pomogło serum Radical...

    OdpowiedzUsuń
  12. Może jakiś jedwab.. nie mam pojęcia..

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja stosuję czasem serum od CECE Med na końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. mi na rozdwojone końcówki genialnie służy podcinanie i oleje:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olejki też stosuję, ale skutek średni ;P

      Usuń
  15. Jeżeli już mam rozdwojone końcówki to po prostu je ścinam ;) Jednak, aby zapobiec ich rozdwajaniu to wmasowuję w nie serum arganowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tego produktu a końcówki raczej ostatnio są w miarę dobrym stanie.Często wcieram w nie olejek np. Bioelixire,lub inny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. podobno na rozdwojone końcówki pomaga tylko ich podcięcie i żaden kosmetyk nie sprawi, że nagle się scalą :) Więc ja za bardzo w takie kosmetyki nie wierzę, jak już to chcę żeby takie kosmetyki sprawiały, że mi się końcówki tak nie puszyły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja kremuje i olejuje włosy, ale mimo to końcówki nadal się łamią i rozdwajają. Na to pomoże tylko fryzjer! ;)

    OdpowiedzUsuń