poniedziałek, 3 lutego 2014

Z orzeźwiającą cytrynką zaczynam dzień

O mojej psychozie dotyczącej porównywania i testowania różnych środków do higieny ciała już wiecie ;)
Tym razem prezentuję żel pod prysznic Aroma lemon Oceania, który kupiłam za grosze w Biedronce. Nie pamiętam ceny, ale była śmiesznie niska.

Żel zamknięty w plastikowej butli z zamknięciem na klik. Kształt opływowy, spłaszczony, więc idealnie mieści się w dłoni. Żel jest średnio gęsty i niezbyt wydajny, ale przy jego cenie można na to przymknąć oko. Kolor intensywnie zielony.
Doskonale się pieni i co najważniejsze, nie wywołuje podrażnień, ani nie wysusza skóry. Zużyłam już całe opakowanie i na pewno jeszcze do niego wrócę, a także zobaczę inne zapachy.
Jest to produkt o wyjątkowo energetyzującym zapachu owoców cytrusowych. Przynosi natychmiastowe orzeźwienie, daje uczucie świeżości i pobudzenia. Lubię takie ostre cytrusowe zapachy, ale tylko podczas porannej kąpieli, na wieczór według mnie nie pasuje.
Znacie ten produkt?
Lubicie cytrusowe zapachy pod prysznicem?

12 komentarzy:

  1. Cytrynowe zapachy uwielbiam, a tego kosmetyku nie znam i mam zamiar szybko naprawić ten błąd...:-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też lubię cytrusowe kosmetyki do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ale z tych Biedronkowych wolę serię spa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego kosmetyku. Ale lubię cytrusowe i orzeźwiające zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapach musi być przyjemny jako kosmetyk to nie miałam go jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go, ale wolę olejki do wanny, bo częściej biorę kąpiele w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam tę serię Biedronkowych żeli !

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię cytrusy :)
    Nie miałam jeszcze tych żeli, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety nie znam, ale z pewnością w najbliższym czasie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja cytrusowe nie bardzo... wolę słodkie :)

    OdpowiedzUsuń