piątek, 21 marca 2014

A może tak żel zamienić na mydło?

Mydła, które widzicie na zdjęciu pochodzą z mydlarni 
Powrót do natury.
Mydło z borowiną i bursztynem to produkt, który wzbudził moje większe zainteresowanie i wiele się po nim spodziewałam. Zapach jest dość przyjemny. Mydło dobrze się pieni, wytwarzając w kontakcie z wodą ciemną pianę. Jest łagodne, mimo licznych ostrych drobinek, które zawiera.
Można je kupić w Maxdrogerii. Za kostkę100g. zapłacimy 5,46 zł.
 
 Skład:
Propozycją dla dzieci jest mydło o wdzięcznej nazwie Delfinek. 
Pieni się i oczyszcza skórę równie dobrze, a zapach przypomina szare mydło. Produkt nie spowodował podrażnień ani uczulenia, więc mogę polecić także dla małych alergików. 
We wspomnianej drogerii kosztuje 2,10 zł. 
Skład:
 

Często używacie mydeł czy może wolicie żele pod prysznic?


10 komentarzy:

  1. To dla dzieci mydełko mam i ja a drugie naturalne z bursztynem, fajne są :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też dostałam 2 mydełka m.in. to dla dzieci.
    Lubię naturalne mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczynam przekonywać się do naturalnych mydeł

    OdpowiedzUsuń
  4. ja wolę żele pod prysznic. Kostki są dla mnie wkurzające bo się wyślizgują i gdy zaschnął przyklejają się do powierzchni na której leżą, także u mnie królują żele :)

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie też żele są, zdecydowanie przyjemniejsze w użyciu i wanna czy zlew nie są takie oblepione po jednym dniu

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne ,jedno miałam od siostry :*

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię mydła naturalne i używam je na przemian z żelami, nie mam nic przeciwko takim w kostkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio często używam mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za mydłami do ciała, ale takie do twarzy bardzo sobie cenię, szczególnie mydła Aleppo :) w duecie z gąbką lepiej sprawdza się u mnie żel pod prysznic ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń