piątek, 11 kwietnia 2014

Wiosennie i zakupowo

 Wiosno, wiosno, wiosno, ach gdzie ty?
 Chwilami świat wyglądał wiosennie :)

 Niektóre dni były jednak chłodne i wietrzne.

I na koniec zdjęcia moich niedużych zakupów kosmetycznych :)
Żel pod prysznic i szampon jako natchnienie chwili, bo ceny wyjątkowo kuszące  :)
 Kremowe mydła Nivea bardzo lubię, są delikatne i ładnie pachną.
Płyn micelarny Hialuro Dermedic kupiłam po przeczytaniu licznych pozytywnych opinii na blogach. Mam nadzieję, że u mnie też się sprawdzi.

13 komentarzy:

  1. Też lubię mydła nivea i miałam płyn micelarny Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O miałam tego micelka, bardzo fajny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie miałam Hialuro Dermetic najwyższy czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. płyn z Dermedic miałam i mnie się w sumie podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dziś paskudna pogoda więc z przyjemnością pooglądałam twoje wiosenne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dermadic miałam :D I byłam mega zadowolona! :]

    OdpowiedzUsuń
  7. te micel z Dermedic jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń