środa, 7 maja 2014

Denko


 Oto moje ostatnie denko:

1. Dezodorant Adidas pięknie pachnie, jest skuteczny i niedrogi.           Chętnie poznam inne zapachy :)
2. Miniaturkę płynu Colgate dostałam od stomatologa. 
    Średnio mnie zachwycił.
3. Mydło w płynie Finale to mój niezbędnik w kuchni :)
4. Żele Bingo Spa polecam, są tanie, pięknie pachną, 
    no może trochę wysuszają skórę, ale robi to większość żeli.   
    Opisałam je TUTAJ
5. Dezodorant Fa Mistic bardzo mi się podoba i można go kupić 
    od czasu do czasu w Rossmannie za niecałe 6 złotych. Warto :)
6. Elmex płyn do płukania to chyba najlepsza propozycja na rynku, 
   ale cena jest stosunkowo wysoka w porównaniu z innymi 
   płynami.
7. Żel pod oczy ze świetlikiem kupiłam skuszona opiniami na
    blogach. Okazał się zupełnie przeciętny, choć delikatniejszy 
    od kremów pod oczy innych firm.
8. Nawilżający krem do rąk Ziaja polubiłam za zapach,   
    konsystencję, szybkie wchłanianie i niską cenę.
9. Krem do rąk aloesowy Isana też ładnie pachnie i trochę mocniej 
    nawilża w porównaniu z Ziają.
10. Antybakteryjne chusteczki Osmoza Care idealnie sprawdzą się 
      w podróży i przy małych dzieciach np. w piaskownicy :)
11. Fa Men kupiliśmy niedrogo w dwupakach, mąż zadowolony, 
     więc ja też :)
12. Głęboko oczyszczający tonik Clean Clear zbytnio wysusza 
      mi skórę. 
13. Lakiery Wibo z limitowanej zeszłorocznej kolekcji  
      nie zachwyciły mnie, ponieważ są nietrwałe i pozostawiają 
      smugi.

8 komentarzy:

  1. Sporo tego kochana, dobrze że "wykańczasz" kosmetyki do końca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem denko nie za duże, ale nie ma co na siłę coś kończyć ;)

      Usuń
  2. mi sie bardzo podoba ten zapach dezodorantu z Fa :D

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie miałam lakierów z Wibo, ale widzę, że nic nie straciłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tonik mam i go lubię
    bardzo fajne i spore denko

    OdpowiedzUsuń
  5. Spore denko, gratuluję zużyć :)

    OdpowiedzUsuń