poniedziałek, 5 maja 2014

Moje zamówienie w sklepie Rosewholesale


Pokażę Wam dzisiaj moje zamówienie ze sklepu Rosewholesale
Zdecydowałam się na torebkę, dwa zegarki i pasek. Przesyłka dotarła po około 2 tygodniach i była porządnie zabezpieczona.
Torebka jest klasyczna, dość duża, pojemna i bardzo wygodna. Pasek trafił do mojej siostrzenicy, która jest nastolatką uważającą, że zarówno pasków jak i bransoletek nigdy za dużo :D
Zegarki wyglądają w rzeczywistości lepiej niż na zdjęciu, są eleganckie, wygodne i dobrze prezentują się na rękach.

Co sądzicie o moim zamówieniu?

19 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Bardzo wygodna, polecam :)

      Usuń
  2. fajne zamówienie, uwielbiam azjatyckie sklepy

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że torebeczka duża i pakowna :) Ja czekam na paczuszkę z sukienką z tegoż sklepu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takiej właśnie potrzebowałam, zmieści format A4 :)

      Usuń
  4. Sklep ma fajny asortyment, wygrałam kiedyś w rozdaniu super torbę właśnie stamtąd.

    OdpowiedzUsuń
  5. oj niestety nie w moim stylu ,ale jak akie lubisz to świetnie :******pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Torba prosta i praktyczna - podoba mi się:) I zegarek z białą tarczą jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. boska ta torebka jest :) i przede wszystkim pojemna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. możesz mi podać do nich emaila bo przez formularz nie mogę wyslac wiadomości? jakiś blad wyskakuje

    OdpowiedzUsuń