piątek, 30 maja 2014

Tesa pomaga mi w codziennym życiu


Podkładki filcowe to wielce pożądany produkt w moim domu o podłodze pokrytej częściowo panelami.

Zabezpieczają nóżki mebli, aby uniemożliwić rysowanie podłogi.
Szybko i dokładnie przylepiamy na nóżkach i już możemy się cieszyć, że podłoga nie będzie porysowana.
Kolejnym ciekawym produktem jest prowadnica do  kabli
Okazuje się, że tak niewiele potrzeba, aby kable zostały w końcu uporządkowane i nie plątały się ze sobą.
W asortymencie Tesy znajduje się mnóstwo rodzajów taśm o różnorodnym zastosowaniu.
Taśma samoprzylepna umożliwiająca pisanie po niej to prawdziwy strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o porządkowanie moich przypraw. 
Wystarczyło nakleić paski taśmy o odpowiedniej długości, a następnie napisać nazwę przyprawy i już mąż nie dosypie majeranku do rosołu ;)
Pokażę Wam również zestaw do samodzielnego zamontowania eleganckiego wieszaka.
 Jeszcze nie powiesiłam, bo zastanawiam się gdziego wykorzystać.
Co sądzicie o produktach Tesy?
Ja jestem nimi zachwycona :)

17 komentarzy:

  1. Oni mają na prawdę fajne i przydatne gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nic tak nie ułatwia życia jak przydatne gadżety

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie domowe gadzety - bardzo ułatwiają życie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, małe rzeczy, a jakie praktyczne :)

      Usuń
  4. Przydatne produkty. Również lubię mieć wszystko uporządkowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej firmy :) Ale brzmi kusząco muszę przyznać

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te gadżety, bardzo przydatne w życiu codziennym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super taśma, po której można pisać, a kable u mnie zawsze poplatane, więc taki zestaw bardzo by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny asortyment ma tesa...... podoba mi sie i cenowo nawet

    OdpowiedzUsuń
  9. w ten sposób mam zabezpieczone wszystkie meble przed zarysowaniem podłogi

    OdpowiedzUsuń