piątek, 16 maja 2014

Wspaniałe odświeżacze wodne




Tym razem  miałam okazję poznać zapachy:

  •  owocowy Exotic Fruits 
  •  morski Ocean Breeze


Muszę przyznać, że jestem zachwycona taką formą odświeżania, która gwarantuje też poprawę wilgotności powietrza. Można nimi spryskiwać pomieszczenia oraz tkaniny. 
Atomizer jest porządny, bardzo praktyczny i wygodny, pozwala na rozpylenie środka na dużej powierzchni.
Ze wszystkich odświeżaczy wodnych, jakie do tej pory miałam najbardziej spodobał mi się zapach morski oraz białych kwiatów. Są piękne i utrzymują się długo.
Odświeżacze kosztują ok. 8 złotych za sztukę. Naprawdę warto. To niska cena za tak dużą pojemność (425g.) i w porównaniu do efektu odświeżania i nawilżania powietrza jednocześnie.

23 komentarze:

  1. jeszcze nie probowałam takiego rodzaju odświeżaczy, najwyższy czas to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię te odświeżacze - pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ciężko ocenić który najładniejszy :)

      Usuń
  3. ja mam odświeżacze zwykłe nie akurat te wodne i brait jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  4. nawet o czymś takim nie słyszałam! :O

    OdpowiedzUsuń
  5. O widzisz, wczoraj je wąchałam i pomarańczowy najbardziej mi się spodobał. Obecnie używam w sprayu AmbiPur konwaliowy jest po prostu świetny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowy pachnie bardzo owocowo :)

      Usuń
  6. bardzo lubię odświeżacze wodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm ostatnio zastanawiałamm się czy kupić, już wiem, że warto;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O wodnych jeszcze nie słyszałam, wypada potestować :D

    OdpowiedzUsuń