piątek, 20 czerwca 2014

MOSKILEX - komarom i kleszczom dziękujemy :)


Na pewno przyznacie mi rację, że wielką zmorą sezonu letniego są komary, kleszcze i meszki. Kleszcze są też bardzo niebezpieczne, bo przenoszą groźną chorobę - boreliozę.
Koniecznością staje się więc ochrona przed robactwem, aby nie dopuścić do powstania choroby, ale też dla wygody, bo przecież nikt nie lubi mieć pogryzionej i swędzącej skóry. 


Polecam Wam dzisiaj  MOSKILEX - preparat chroniący przed komarami, kleszczami i meszkami. 

Produkowany jest przez Laboratorium DermaPharm
Laboratorium DermaPharm
Bardzo poręczna butelka doskonale mieści się w dłoni. Jest zamykana korkiem. Atomizerem jest spryskiwacz, który bardzo dobrze się sprawdził. Dzięki niemu preparat trafia dokładnie tam, gdzie chcemy. Zapach nie jest dla człowieka nieprzyjemny, a działa odstraszająco na owady. Produkt zawiera trzy aktywne substancje, więc bombarduje w kilku stron.
Producent zapewnia o co najmniej 3 godzinnej skuteczności, co mogę potwierdzić po kilku dłuższych spacerach w lesie i na łące.
U mnie preparat się sprawdził i jestem pewna, że Wam także pomoże zawalczyć z plagą komarów, kleszczy i meszek.

Buteleczka ma pojemność 90 ml i kosztuje około 15 złotych.
To duża pojemność, na pewno wystarczy na cały sezon letni. Polecam :)

 Za produkt do testów dziękuję agencji Werner i Wspólnicy

28 komentarzy:

  1. Często mnie komary tną zwłaszcza przy grillu jak siedzi się.

    .•´¸.•*´¨)
    (¸.•´ (¸.•♥`*•.¸ (`*•.¸ ¸.•*´) ¸.•*´)
    (\ /) `•.¸ ****(*)DZIEŃ DOBRY(*)
    ( . .) ♥ (¸.•*(¸.•*´¨¨¨¨`*•.¸)*•.¸)

    ('')('') Spójrz na chmury na niebie ♥ ♥♥
    .♥•)´Usłysz cichy ptaków śpiew ♥ ♥♥
    (.•´ Popatrz to wszystko dla Ciebie ♥ ♥♥
    `*.*´¨) Bo przyjaźń otacza Cię :)♥ ♥♥
    .....,،i|¹i،،i¹|i،.......,،i|¹i،،i¹|i،,.
    .....`'¹li،|،|،il¹' ......`'¹li،|،|،il¹
    '`
    `¸.¤*¨¨*¤.¸¸ ♥ ♥ .¸.¤*¨¨*¤.¸
    ....MIŁEGO DNIA
    .....POZDRAWIAM....:))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również się sprawdził ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mojego często gryzą komary :) To coś dla niego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Męża nim psikam, jak idzie na ryby, by kleszcza żadnego nie przyniósł.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie kochają wszystkie komary, muszę mieć przepyszną krew :D Dobrze wiedzieć o takim produkcie ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak komary przylega do Krakowa to będę musiała na taki preparat sie skusić : )

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie go niestety mi sie już kończy

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna sprawa,też chyba się skuszę na niego

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten preparat i u mnie również się sprawdził ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. Skoro działa, to kupię go bo nie znoszę komarów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, u mnie, prawie na Mazurach, działa znakomicie :)

      Usuń
  11. mnie niestety wszystkie owady bardzo lubią i zostałam zaatakowana nawet we własnym biurze :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Na szczęście komarzyce już zniknęły.

    OdpowiedzUsuń
  13. jak by to moja córka powiedziała mama daj mi to na komary bo mnie gryzą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O tak, tak moi mężczyźni koniecznie muszą używać czegoś w tym stylu, bo zawsze coś przyniosą :P
    Ps. Prześlij mi adresik na paczaj.ka@wp.pl - Majówkowa zgadywanka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam Ultrathon, który przeznaczony jest dla leśników i uważam, że jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oooo musze wypróbować, bo do mnie komary lgną jak głupie :( Podoba im się mój pot, cholera :(

    OdpowiedzUsuń
  17. obowiązkowo muszę się w coś takiego zaopatrzyć, bo komary strasznie mnie lubią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, środek skuteczny i wydajny :)

      Usuń
  18. To teraz pozostało mi tylko zacząć go szukać stacjonarnie, bo meszki i komary nigdy mnie nie oszczędzają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też nie oszczędzały, ale teraz mam już spokój :)

      Usuń
  19. mnie ostatnio w lesie dopadła chmara komarów przy zbieraniu jagód ,a moją mamę ani żaden :) musze sie zaopatrzyć w ten produkt bo komary mi żyć nie dają :)

    OdpowiedzUsuń