niedziela, 15 czerwca 2014

Stopex - wysoka jakość produktów


Dzisiaj chcę Wam pokazać asortyment skarpet firmy STOPEX.

Skarpety tej firmy polecam, ponieważ są wykonane z bardzo dobrych jakościowo surowców, mają ciekawą kolorystykę i solidne wykończenia. Dbałość o szczegóły na etapie produkcji sprawia, że produkty te cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów.
Na nodze prezentują się dobrze, są wygodne, a ściągacze nie uciskają.  Jesteśmy bardzo zadowoleni z jakości tych skarpet.
 
Skarpety STOPEX to także bogactwo wzorów i kolorów. 

12 komentarzy:

  1. fajne skarpetki, ładne wzory, ja jednak najczęściej wybieram białe

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne wzorki, ja noszę w różnorodnych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czytałam dużo opinii o tych skarpetkach i wszystkie były pozytywne :) fajnie, że u ciebie też się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne wzorki :) Nigdy nie miałam skarpetek tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z powyższymi komentarzami, mają bardzo fajne wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji używać:)

    OdpowiedzUsuń
  7. skarpetek nigdy nie za mało ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Własnie kupiłam dwie pary w kolorowe paseczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najważniejsze, że są wygodne i ściągacze nie uciskają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam skarpety kupione w niższej cenie - po kilku praniach wyglądają tak paskudnie, że wolę chodzić boso, niż w nich. Te droższe, a więc lepszej jakości, wytrzymują w wyższym stanie trochę dłużej, ale jednak skarpety szybko niszczeją.

    OdpowiedzUsuń