niedziela, 29 czerwca 2014

Wszyscy mają Shiny Box- mam i ja :)

W końcu i do mnie dotarło zamówione pudełko Shiny Box
Czy jestem zadowolona z zawartości?
Najciekawszym dla mnie produktem jest peeling solny do ciała firmy ORGANIQUE. Pachnie słodko i kokosowo.
Równie ciekawie prezentuje się maseczka kolagenowa w kremie ETRE BELLE. To mini produkt o gramaturze 15 ml.
Serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury firmy MARION to mój pierwszy kosmetyk tej firmy. 
Dezodorant Dove wrażenia nie zrobił. Dostępny w każdym sklepie.
Gąbeczka Make - up Blender SYIS to takżę nowość dla mnie. Nie miałam do czynienia z takim produktem.
Jeśli macie ochotę zamówić to pudełko 
- zapraszam na stronę Shiny Box
ShinyBox – kosmetyki damskie i zestawy kosmetyków dla kobiet

19 komentarzy:

  1. peeling jest super,widzę, że Ty masz kokosowy, dobrze,że ja tego nie dostałam bo nie lubię zapachu kokosu :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zachwycił od razu po otwarciu, nie wiedziałam, że były inne zapachy :)

      Usuń
  2. Całkiem fajna zawartość pudełeczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny box. Ja nigdy żadnego nie miałam. Zazdroszczę gąbeczki :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa recenzji tego peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie najbardziej ciekawi ta maseczka kolagenowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz kokosowy peeling? Mmm, musi pachnieć bosko :) Gąbeczka świetna, codziennie jej używam - podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełko jest genialne... Najbardziej zadowolona jestem z maski Etre Belle i Peelingu :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem gąbeczki i peelingu. Ten Dove - dla mnie bez rewelacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nigdy nie miałam tego pudeleczka chociaz od kilku miesięcy planuję zamówić :D fajne produkty peeling chyba najbardziej przypadłby mi do gustu :)
    obserwujemy? ja już jako 209 osoba i licze na uczciwy rewanż :*

    http://neffii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj kocham kokosa! ;)
    Obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. ostatnio zakupiłam właśnie ten spray ochronny z Marion:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ____█████____███
    ___████__████_███
    __███____████__███
    __███_███___██__██
    __███__███████___███
    ___███_████████_████
    ███_██_███████__████
    _███_____████__████
    __██████_____█████
    ___███████__█████
    ______████ _██
    ______________██.. UŚMIECH
    _______________█ ..JEST JAK
    _████_________█ ...SŁONCE,
    __█████_______█ ...KTÓRE
    ___████________█ ...SPĘDZA
    ____█████______█ ...CHŁÓD
    _________█______█...Z LUDZKIEJ
    _____███_█_█__█ .....TWARZY.
    ____█████__█_█
    ___██████___█_____█████
    ____████____█___███_█████
    _____██____█__██____██████
    ______█___█_██_______████
    ________███___________██
    ________██_____________█
    _______█ ..ŻYCZĘ
    ______█ ...WSPANIAŁEGO
    ______█ ...RADOSNEGO
    ______█...DNIA
    ______ █...BUZIACZKI

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne, super peeling!:) muszę odwiedzić tę stronkę :)
    obserwuję i będzie mi bardzo miło, jeśli także mnie zaobserwujesz- jeśli Ci się spodoba :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta zawartosc wyglada fajnie, jajo mnie ciekawi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesująca zawartość pudełka, zawsze o takim marzyłam. Jednak cena mnie za każdym razem odstrasza.

    OdpowiedzUsuń