wtorek, 29 lipca 2014

Artykuły szkolne i biurowe ze sklepu papierniczego

O tym, że warto zrobić tzw. szkolne zakupy w połowie wakacji nie muszę chyba nikogo przekonywać.

Na pierwszym miejscu są u mnie teraz zakreślacze. Zestaw pięciu kolorów pozwala na klasyfikowanie i grupowanie informacji.
Pastele olejne są przydatne nie tylko na zajęciach plastycznych, ale też do realizacji hobby, jakim jest malowanie. 
W zestawie znajduje się 16 kolorów, co w pełni zaspokoi potrzeby najbardziej wybrednych małych artystów.
Długopisy Cronix są dostępne w trzech kolorach. Bardzo wygodne do trzymania dzięki gumowej otoczce. Pisze się nimi lekko i przyjemnie.
Ołówki wykonane z drewna z kryształkami Swarovskiego zachwycą nie tylko najmłodszych. Pierwszy raz spotkałam się z takim produktem. Prezentują się naprawdę ładnie.
Powyższe i wiele innych artykulów szkolnych do kupienia w sklepie papierniczym Dong-a.


14 komentarzy:

  1. Szkoda że na studiach tyle tego nie potrzeba ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadę na jednym zestawie od początku liceum, teraz idę do maturalnej xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ołówki z kryształkami najbardziej mnie zachwyciły, rzeczywiście świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam w pracy takie zakreślacze .

    OdpowiedzUsuń
  5. na studiach długopis i zakreślacz mi starczają :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne produkty, zakreślacze wyglądają porządnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ciekawe produkty :) Te ołówki wyglądają bardzo profesjonalnie :)

    U mnie do wygrania 3-miesięczna kuracja Priorin Extra!
    Zapraszam do wzięcia udziału - dziś godzina 18:00 !

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem jeszcze przed takimi zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zacznę się rozglądać za takimi rzeczami, bo teraz, gdy idę na studia, muszę zrobić sobie porządną wyprawkę. Na pewno w końcu kupie sobie piórnik i mnóstwo kolorowych długopisów i zakreślaczy :) Jak na poważną studentkę przystało! ;)

    OdpowiedzUsuń