wtorek, 26 sierpnia 2014

Jak uniknąć skutków przedawkowania alkoholu...


Glucose After Alkohol to nowość na polskim rynku. Są to napoje pozwalające uniknąć skutków nadmiernego spożycia alkoholu. Polecam na imprezy typu wesele, Sylwester czy choćby długie grillowanie.

Napoje są umieszczone w małych i poręcznych metalowych butelkach o pojemności 250ml. Smakują orzeźwiająco, lekko kwaskowo.
Glucose Life jest produktem przeznaczonym do picia w czasie spożywania napojów alkoholowych, natomiast napój Glucose No Limit jest polecany do picia na drugi dzień, gdy czujemy się zmęczeni i boli nas głowa ;)
Oba produkty są bogate w witaminy i składniki mineralne, pomagają walczyć ze zmęczeniem, a skład został opracowany przez doświadczonych specjalistów.
Butelki są zamykane kapslami zakończonymi czymś w rodzaju zawleczek, dzięki którym bardzo łatwo się otwiera, ale też nie można zamknąć z powrotem, z tym, że pojemność jest w sam raz na jeden raz.
 Na zdjęciach składy obu produktów.
Więcej informacji o produktach znajdziecie na stronie
Glucose After Alcohol
allforyou-biale

14 komentarzy:

  1. Hehe, dobre ale ciekawe jakie ceny :)
    Chyba lepiej kupić multiwitamine, magnez i też pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodniej kupić sam napój Glucose, nie wymaga dodatkowego przygotowania :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne napoje , dla osób po spożyciu alkoholu to bardzo fajne rozwiązanie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat mi by się rzadko przydały.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musze przekazać kilku znajomym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie niedługo recenzja;)
    zapraszam http://swiatdzikuski26.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najlepiej to wcale nie pić heh. Ale w podbramkowych sytuacjach może się przydać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, żę nie na co dzień ;) POlecam na większe imprezowanie :)

      Usuń
  7. Ja właściwie nie mam problemów, na które mógłby mi się przydać taki napój, ale mam kilku znajomych, którzy powitają je z radością :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają bardzo dizajnersko. Ja i tak od lat stosuję najlepszy sposób na kaca - abstynencja :) Działa bez zarzutu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szwajcarzy mają mnie uczyć co jest dobre na kaca? hahaha. Proszę was, to od nas powinny iść lekcje i praktyki na cały świat!

    OdpowiedzUsuń