środa, 6 sierpnia 2014

Naklejki ze sklepu Akatja


Zapraszam Was dzisiej do zapoznania sie z asortymentem sklepu Akatja, czyli z różnego rodzaju naklejkami. Jest to miejsce, gdzie można kupić naklejki na ścianę, laptopa, szablony oraz etykiety na przyprawy czy wino.

Spośród licznych wzorów wybrałam naklejki na wino domowe, etykiety na przyprawy oraz naklejki ścienne do łazienki.
Wykorzystałam na razie jeden z produktów, a mianowicie naklejki na słoiczki z przyprawami. Uważam, że wyglądają świetnie. Są porządnie wykonane, wartwa kleju dobrze się trzyma, a dzięki ciekawemu wzornictwu słoiczki prezentują się ładnie.
Blister zawiera 36 naklejek z nazwami różnych przypraw. Można także kupić inny zestaw, w zależności od rodzaju przypraw, jakich używamy.
 Polecam produkty ze sklepu Akatja. 
To wysoka jakość, niskie ceny i porządnie zabezpieczona przesyłka.


15 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie rzeczy :) Fajnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobaja mi się ! :) I dzięki takim naklejkom można uniknąć częstych pytań faceta " a gdzie jest sól, a który to cynamon, cholera to curry " ;D heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Naklejki na przyprawy są rewelacyjne! Takie przydatne i te takie stylowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne są takie naklejki :) U mnie mój drukuje takie u siebie w firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się, można też tak oznaczyć weki, u nas zawsze jagody mylą się z aronią.

    OdpowiedzUsuń
  6. OOO nie wiedziałam, że mżna kupic takie naklejki, świetnie się prezentują na Twoich słoiczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa z tymi naklejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne naklejki ;) ciekawa jestem jak trwałe sa, bo ja czesto po zuzyciu myję takie słoiczki, bo nieraz tez sie i pobrudzi taki słoiczek z wierzchu

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam okazję dziś pisać o naklejkach od tej firmy przetestowałam przykleiłam i jestem bardzo zadowolona :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na Bloga :)

    http://blogowszystkimevi.bloog.pl

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń