niedziela, 14 września 2014

Oillan - delikatna i skuteczna pielęgnacja



Krem pielęgnacyjno ochronny Oillan wygrałam na blogu NUSINKI 
Koniecznie do Niej zajrzyjcie :)


Krem pielęgnacyjno ochronny jest to produkt, który w sumie mnie nie zaskoczył, bo spodziewałam się, że będzie świetny i taki właśnie jest. Przeznaczony do cery wrażliwej, alergicznej i przesuszonej.
Korzystałam już z kosmetyków tej marki przeznaczonych dla dzieci i powiem Wam, że śmiało możecie po nie sięgać.
Tego akurat kremu używam od kilku tygodni, głównie na noc i jestem z niego bardzo zadowolona. Krem znajduje się w miękkiej tubce, więc mam pewność, że wykorzystam go prawie w całości. Ma konsystencję typową dla kremów nawilżających do cery suchej. Wchłania się dosyć dobrze. Nie zapycha. Na dzień użyłam kilka razy, ale jak dla mnie pod makijaż średnio się nadaje, a szkoda, bo przecież zawiera filtry przeciwsłoneczne. W każdym razie wolę stosować wieczorem, bo rano cera jest promienna, gładka i bardzo dobrze nawilżona. Uwielbiam ten kosmetyk.
 Skład:

15 komentarzy:

  1. Też go wygrałam u Nusinki i także jestem z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tej marki, jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kilka próbek ale mnie niezachwyciły

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dobrego słyszałam o tej marce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto wypróbować bo miewam tendencję do przesuszenia szczególnie zimą ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam kosmetyków z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  7. Mają tez świetny płyn do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z tej marki, jakoś tak nie przepadam za filtrami w kosmetykach :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jeszcze nie miałam okazji aby stosować coś z tej marki

    OdpowiedzUsuń
  10. to dla mnie kosmetyk :D chociaz ciezko m isie odzwyxczaić od alantanu ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię tą markę, mam suchą skórę i kosmetyki dobrze się u mnie sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  12. zdecydowanie się zgadzam, to świetny produkt, moja Mała też używa kremów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń